MagnusW Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Jeg skal etterhvert kjøpe meg ny telefon da jeg snart skal konfirmeres. En kompis av meg har nettopp kjøt seg N70 og han er kjempe fornøyd. Jeg har også tenkt på N70, men har ikke lyst på samme telefon som han da, hehe. Jeg har derfor sett at det kommer telefoner som heter N71, N80 og N92. Er det noen som vet noe om når disse kommer på markede? Det ser jo ut som de telefonene har mye samme speks. men jeg heller egentlig litt mot N80, mest pga utseende. Anyways, noen som vet når de kommer? EDIT: så et bilde av N91 også nå, og den var jo kuul! Men jeg så den ikke i prisguiden her da? Endret 17. mars 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er allerede flere tråder om disse telefonene. Bruk søkefunksjonen :-) Kortversjon: Ingen har fått bestemt dato for når de kommer. -snubbel Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Slettet noen poster, inkludert egen post, som var off-topic. Videre i tråden snakker vi om temaet, og annet kan vi ta på PM. Skulle selv ha gjort det først Are Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Konfirmasjoner bruker vel å være sånn ute i mai? Skulle håpe N80 er ute til da, men hadde ikke turt å sette penger på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå