Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WRT54GS detter ut hele tiden.

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe en grei trådløs router til fattern. Det ble en WRT54GS som ble satt opp. Men han klager at klientene HELE tiden mister connection. Hvis han restarter routeren, så er det bra igjen! ? Noen gode tips?

PS! Jeg vet det finnes 3.parts firmware, men det må være SISTE utvei...

Endret av firepack3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken versjon er det?  2.2?

Er det kun trådløs som mister forbindelen eller gjelder det kablet også?

5767371[/snapback]

Tror det skal være 4.0. De bruker kun den trådløse biten. Ingen er koblet til ved kabel. Han ene jeg pratet med, sa at klienten kunne stå og koble fra og til hele tiden.

Endret av firepack3
Lenke til kommentar

Noen tips:

1. If you use Windows XP, especially with 3Com or Intel cards, there is a known problem with links dropping. First check that this is your problem, by seeing if the problem persists when you turn off Wireless Zero Configuration (WZC). Go to the Start menu, Run. . ., and type "net stop wzcsvc", the press Enter.

(hvis det funker nå bør du stoppe og DISABLE WZC.

2. http://support.microsoft.com/?kbid=910387

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har akkurat den samme ruteren WRT54GS hadde samme problemet at eg hold på og datt ut heile tiden eg hadde eit 3com kort til slutt var eg so lei at eg tippa det var noke med nettverksorte mitt og det stemte kjøpte Linksys Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g nettverkort og etter det funkar det heilt fint har ikkje noke problem lenge :!:

pluss viss du legge inn eit 3.parts firmware mister du garentien

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...