Arne_stl Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Usb portene mine fungere ikkje lenger. de virket før. kan ikkje si at jeg har jort noe forandringer som jør at dei kje skal virke. har oppdatert drivere, bios, o.l. for å prøve å fikse det. samma hva jeg kobler til så får jeg ukjent enhet har prøvd alle portene Noen som har noen tips om hva det kan være? kanskje noem som har hatt samme problem... (bildene kan opnes i paint ) spesifikasjoner.bmp usb_problem.bmp usb_problem_1.bmp Endret 17. mars 2006 av Arne_stl Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har du prøvd gjennoppretting av innstillinger i oppstartsmenyen? (trykk F8 under oppstart) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Har du prøvd gjennoppretting av innstillinger i oppstartsmenyen? (trykk F8 under oppstart) Hilsen, efikkan. 5770289[/snapback] ja prøvde det , men kom berre innpå ein blå skjerm når jeg trykte f8, så jeg skulle velge hva jeg ville boote fra... verken di usb fremme eller di som er bak fungerer.... veldi kjipt, når jeg ikkje får koble til kameraet mitt o.l..... Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Funker ingen av usb'ene eller bare noen av dem? Det er en funksjon i bios som gjør at du kan stille hvor mange usb porter som skal være aktive. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Funker ingen av usb'ene eller bare noen av dem?Det er en funksjon i bios som gjør at du kan stille hvor mange usb porter som skal være aktive. 5776138[/snapback] ingen av di funker.... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gå til enhetsbehandling se om du finner de der, hvis ja, slett en for en og restart. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Gå til enhetsbehandling se om du finner de der, hvis ja, slett en for en og restart. 5778695[/snapback] prøvte det, men det funka kje. samme problemet enda... Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Gå til enhetsbehandling se om du finner de der, hvis ja, slett en for en og restart. 5778695[/snapback] prøvte det, men det funka kje. samme problemet enda... 5781100[/snapback] ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå