Gå til innhold

350Watt nok til dette?

Anbefalte innlegg

Hei. tenkte jeg skulle kjøpe meg shuttle SN25P men er 350Watt nok til å drive følgende komponenter: AMD X-3800+, Club3D 7800GT, 2Gb Kingston HyperX, Wd Raptor 74Gig, 250Gig Samsung, Samsung DvdRW

kontaktet netshop for å finne ut om den støttet S-ata dvd og om 7800 passet men er usikkerom det blir knapt med strøm.

på forhånd takk. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du mener den psu'en som følger med sn25p, så vil den klare å dra systemet ganske greit. Shuttle psu har super kvalitet, og den lille saken er kraftigere enn man skulle ha trodd. 7800gt bruker mindre strøm enn 6800gt. Jeg har brukt amd 3500+, 6800gt, raptor 2gb ram på min shuttle før. Og den psuen er bare på 240w. Både skjermkortet og cpu'en var klokket. Psu'en ble jo litt varm, men ingen tegn til ustabilitet. Den på 350w vil nok holde mer enn du tror :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Takker for svarene, har tatt kontakt med en his netshop og spurt, han var litt usikker men sa nok at det ville gå. så da blir det nok det systemet jeg går for.

kjører mitt nåværende system på en 250Watt Hipro siden min 500w XG konka ut. men nå kommer det ny 580watt Hiper :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Har du tenkt til å ha hiper psu'en uttafor? Hadde en sånn løsning før, hehe.

5768146[/snapback]

Ikke egentlig men det hadde vært fett, nei Hipern er til den maskinen jeg har nå, Psu`en i den gikk en viss plass forrige uke, driver bare research på SN25P`en fordi jeg skal kjøpe ny pc som er enten bærbar eller SFF. :hmm:

Lenke til kommentar

Bare det er god kvalitet på strømforsyninga, er det overraskende hvor mye 350W kan kjøre, bare det ikke er klokking du skal holde på med :)

som du ser et eksempel på her fra ThaAndre ;)

Men, på den annen side, du kan jo for sikkerhets skyld bestille en 500W eller mere, du skal jo ha flere komponenter sikkert etterhvert...Denne her , den har sånn at du velger selv hvor mange kabler du skal ha koblet til samtidig, mindre kabelrot, bedre luftgjennomstrømning, å stille er den og ;)

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...