mysjkin Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Søkte på ny jobb og i går ble jeg spurt om når det passet med intervju! Har den jo ikke i lomme enda, men... Ikke noe galt med jobben jeg har nå, men det er trossalt nesten 12 år siden jeg begynte her (med 3 år andre steder) (Søknadsfristen gikk ut for flere uker siden, så jeg hadde nesten gitt opp og forventet egnetlig å få et brev med 'takk for interessen...') M. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Gratulerer! - Gøy å bli "Innkalt" til intervju! Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Gratulerer! - Gøy å bli "Innkalt" til intervju! 5766869[/snapback] Takk. Jeg tenkte også på å bruke ordet "innkalt" men synes det var litt for negativt ladet Jeg tror jo egentlig ikke på 'tegn' men allikevel: Årsrapporten for jobben lå i posthylla da jeg kom i dag tidlig, jeg bladde opp på en tilfeldig side og blikket falt rett på avsnittet om samarbeide med det stedet jeg har søkt jobb på.. M. Krysser det som kan krysses om dagen.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Lykke til!! - Dette klarer du!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå