Gå til innhold

Problemer med innlogging på forumet?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har et merkelig problem; Jeg har to pc'er med cookies fra hw.no-forumet hvilket fører til at jeg ikke trenger å logge meg inn, men når jeg prøver å logge meg inn fra en hvilken som helst annen pc får jeg beskjed om at brukeren min ikke finnes(!) (Dette skjer både med Firefox og IE)

Jeg vet jo at brukeren min finnes, jeg får postet pluss at profilen min ligger her

Noen som har noen tips? Håper dette var riktig sted å poste, flytt gjerne posten hvis den er feilpostet :thumbup:

Endret av Pedro80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at dette skjer med meg også.

På laptopen min så "er" jeg logget inn (firefox), men prøver jeg fra hvilken som helst annen PC får jeg samme feilmelding som trådstarter (firefox/IE).

Det kan ikke ha noe å si at jeg aldri trykker "Logg ut"? Tør ikke å prøve i tilfellet jeg ikke klarer å logge inn igjen, hehe...

Lenke til kommentar

Noen fra Hw.no som er villig til å sjekke dette opp for oss da? Veldig iriterende å ikke kunne logge inn fra andre maskiner..

Kan for ordens skyld nevne at de to pc'ene jeg har cookies på bruker Firefox. Hvis jeg prøver med IE på de samme maskinene fungerer det ikke..

Lenke til kommentar

Dette skyldes som oftest at e-post addressen deres er brukt flere ganger, og da tar forumet automatisk og fjerner den slik at den kun brukes et sted.

Send en e-post til oss med brukernavn og e-post addresse så kan vi sjekke det videre opp. (forumAThardware.no)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...