Månegahl Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hey all! Har et lite problem: Når jeg skal laste ned en ting, la oss si en patch til et spill, fra en web-side(ex. www.gamer.no), er de somregel i .zip-format. Men når jeg da skal unzippe fila, kommer det opp "Some data may be damaged" eller noe i den dur. Men dette gjelder kun for .exe-fila. Eventuelle .txt-filer eller lignende går greit å unzippe. Har nyeste versjon av WinZIP og så det skal ikke stå på det. Jeg har re-installert WinZIP flere ganger, men til ingen nytte. Help any1? Endret 22. mars 2006 av Månegahl Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 kommer det opp "". 5766787[/snapback] Hva kommer opp? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 De fleste feilmeldinger ved utpakking av zip-filer skyldes som regel at filen ikke er fullstendig nedlastet eller inneholder korrupte data. Ta en titt på WinRAR (www.rarlab.com). Det begynner vel å bli noen år siden WinZip var det beste programmet til å pakke ut de forskjellige filtypene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå