soda Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Errors arrangerer dataparty i påsken som vanlig. Vi starter 13. april og avslutter den 15. Partyet holder til i Nordhordlandshallen i Knarvik utenfor Bergen. Besøk errors.no for mer informasjon. Lenke til kommentar
soda Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Vi kjører Counter Strike v1.6 5v5 compo med kr 3000,- i premie til vinnerlaget. Får vi 100 forhåndsbetalende innen 10. april økes premien til kr 6000,- Det kommer mer informasjon om andre compoer på errors.no. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da var eg meldt på! Var litt lite aktivitet i denne tråden. Errors påskeparty 2007* Pris: NOK 250,- * Sted: Nordhordlandshallen For info: * Det blir Kantine + vi har pizzaovn & microbølgeovn * Counter Strike 1,6 + CS-Source Compo * Worms Compo * Red Alert 2 * Battlefield 2 - Dæng crewet Så lenge crewet er ubeseiret/eller walkover, så blir premien økt etter jackpot prinsippet Det var kopiert fra Errors.no Kan anbefale alle å komme, eg var der for min første gang i romjula. Eg ankom 14 år og hadde aldri vert på eit så stort dataparty før, masse hyggelige admins og crew. link til Errors: Errors Påskeparty Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Men, så er jo det TG i påsken også da Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 sant nok.. men Errors er berre ein halvtime frå meg så eg går nok der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå