MostlyLurkin' Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kan jeg få disse felgene til å passe på bilen min? Trudde i utgangspunktet at de ikke passa, men noen sa at jeg kunne få dem på bilen min hvis jeg satte på spacers eller noe i den dur Kjører Volvo 740TIC. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Om dem passer eller ikke er umulig og si ut fra et blide. Kommer ann på boltmønstringa på felgen, innpress og bredde. Tror ikke du får godkjent ved og bruke spacers for og få dem til og passe. Sats heller på felger som er godkjente til bilen din, ikke minst pga din og andres sikkerhet. Er masse fine felger og velge i for en rimelig penge, ikke minst ferdige pakker med felg og dekk. Nå som våren er på vei blir det plenty av gode tilbud og velge i. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Om dem passer eller ikke er umulig og si ut fra et blide. Kommer ann på boltmønstringa på felgen, innpress og bredde. Tror ikke du får godkjent ved og bruke spacers for og få dem til og passe. Sats heller på felger som er godkjente til bilen din, ikke minst pga din og andres sikkerhet. Er masse fine felger og velge i for en rimelig penge, ikke minst ferdige pakker med felg og dekk. Nå som våren er på vei blir det plenty av gode tilbud og velge i. 5766664[/snapback] Jaja. Men saken er at jeg har dem liggende liksom... Så vil helst finne ut om jeg kan ha dem på bilen min før jeg selger dem! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja skjønner det. Beste rådet nå da bli og ta dem med til en dekk forhandler og høre hva dem sier. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eller prøve de på bilen for å se om hullene stemmer overens i nav og felg Du skal vel ha 5*112 om du har TIC'en (eller er det 5*100?), men greier ikke å se om de er på 5*112 eller 5*114,3 Hva slags bil sto de på før? Noen som husker hva slags innpress det skal være på den Volvo'n? Ta også en kikk bak i felgen, enten navinnfestningen eller på eikene for å se etter innpress, boltsirkel og str. på felgen Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Eller prøve de på bilen for å se om hullene stemmer overens i nav og felg Du skal vel ha 5*112 om du har TIC'en (eller er det 5*100?), men greier ikke å se om de er på 5*112 eller 5*114,3 Hva slags bil sto de på før? Noen som husker hva slags innpress det skal være på den Volvo'n? Ta også en kikk bak i felgen, enten navinnfestningen eller på eikene for å se etter innpress, boltsirkel og str. på felgen 5767558[/snapback] Takk for svar! Jeg vet ikke hva det er på Volvo`n. Har generelt lite peiling på felger og mål osv. Men sjekka i stad, og det sto følgende bak i felgen: 8,5Jx18H2 og 112. Har visstnok stått på en Mercedes. Vet ikke hva slags type. Endret 17. mars 2006 av Nordz Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Noen som husker hva slags innpress det skal være på den Volvo'n? På volvo 700 serie er innpress 25 og boltsirkel 5-108 om jeg ikke husker feil Endret 17. mars 2006 av ampersand Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Noen som husker hva slags innpress det skal være på den Volvo'n? På volvo 700 serie er innpress 25 og boltsirkel 5-108 om jeg ikke husker feil 5769855[/snapback] Du har helt rett.. 100-, 200-, 700- og 900-serien er alle 5x108 og ET25.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå