Snipro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg skulle teste nye Windows Vista Beta 2 Build 5308, og smart som jeg var instalerte jeg den over XP.. Har to hardisker med en partisjon på vær. Prøvde å smelle i Windows XP cd'en å boote fra den, men da får jeg bare blåskjerm. Den laster inn alle instillingene, men i det selve instalasjons veiviseren skal komme frem, blir alt blått. Hvordan kan jeg formatere den partisjonen der Vista er instalert, eller hele den hardisken for den slags skyld, slik at jeg kan få instalert Windows XP igjen? Endret 16. mars 2006 av Snipro Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 prøv å få tak i en boot-cd noe ala Ultimate bootcd eller hirens bootcd, der finner du masse forskjellige verktøy du både kan partisjonere og formatere og andre ting Lenke til kommentar
Snipro Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 prøv å få tak i en boot-cd noe ala Ultimate bootcd eller hirens bootcd, der finner du masse forskjellige verktøy du både kan partisjonere og formatere og andre ting 5766455[/snapback] Tusen takk. Det ordnet seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå