LowBalls Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hei! jeg ser etter en mobil som har fint design og er flipp-flopp mobil jeg har fra før av en N70, så behøver ikke funksjonalitet. eneste som kunne vært greit er kanskje mulighet til minnekort og mp3. pris: 1000 - 1500kr denne mobil skal kun brukes på fester, fine anledninger, osv... er ikke no særlig og komme med en murstein av en mobil håper på noen bra svar her nå btw: merke har ingeting å si, men hadde vært et lite pluss med samsung eller nokia Endret 16. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har en Samsung D500 liggende hvis det skulle være av interesse! Er låst til tele2 i ca 2 måneder til... Lenke til kommentar
Monique Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei! jeg ser etter en mobil som har fint design og er flipp-flopp mobil jeg har fra før av en N70, så behøver ikke funksjonalitet. eneste som kunne vært greit er kanskje mulighet til minnekort og mp3. pris: 1000 - 1500kr denne mobil skal kun brukes på fester, fine anledninger, osv... er ikke no særlig og komme med en murstein av en mobil håper på noen bra svar her nå btw: merke har ingeting å si, men hadde vært et lite pluss med samsung eller nokia 5766267[/snapback] Siden det er pent/festbruk den skal være til og ikke som daglig brukstelefon om jeg har skjønt rett så vil nok jeg anbefale Nokia 6101. Denne var mitt førstevalg i denne prisklassen. (lurte på å kjøpe en i den prisklassen i påvente av snertnere og "finere" modeller) Den er liten, pen og en snerten klappmobil. Ganske pen i svart men også ganske elegant i hvit. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 6101 ja. Den er grei den. Har holdt på litt med den selv. Det var ikke telefonen for meg iallefall. Den er billig, om den er pen får vel være opp til hver enkelt tror jeg. Synes ikke den er så pen selv da men. Hvis jeg skulle hatt den telefonen måtte jeg ha vendt meg til klapptelefon først . Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ta en titt på Siemens CF110. Det er en vakker liten slide-telefon. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Sony Ericsson Z520i er også fin. Eller så er Nokia 6170 noe å tenkte på Endret 19. mars 2006 av kvakkster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå