TaZ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Finner nada?? Finner ikke driveren til en SM-Busskontroller(tror jeg det var) I Enhets behandlingen.. Alt jeg finner er dette http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/Pro...nuID=35&LanID=0 Endret 16. mars 2006 av taz Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 hei 'taz' - fikk du tak i SerialManagement bus controller/ eller-hva-det-var? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Nei Har ikke "løst" problemet enda... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ok, hvis du ikke allerede har prøvd: South Bridge driver package fra ATI. Mer infoSMBus driver version SB_5.10.1000.5 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Driverne finner du på ATI sine sider (det er ATI chipset), om jeg ikke tar feil så er det Catalyst 6.3 Windows XP - Motherboard/IGP Drivers.. Edit: tror driverne er med i "pakke" med chipset driveren.. Edit 2: ok, ATI liker ikke linker så prøver en direkte her: Driver Endret 20. mars 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Edit 2: ok, ATI liker ikke linker så prøver en direkte her:Driver Jeg sjekket at begge linkene fungerte etter at de ble lagt inn, men ser ut til at ATI bruker timeout, så nå funker ikke de heller. Jeg har sendt klage på dette, for hvis det er av sikkerhet de gjør det så virker det så unødvendig... ikke engang banken min har så høy sikkerhet på sine sider Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du finner ihvertfall driverne om du leter på ATI sine sider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå