sdf123 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei Noen som driver med Daytrading her? Tenkte jeg skulle kikke litt på dette da jeg har en del fri uker i jobben min. Har et par tusen jeg har lyst å prøve litt med. Noen som har noe erfaring med dette og kan gi meg litt tips? er helt ny=) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Kort fortalt så er det kjøp og salg av aksjer som skjer i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Tror jeg heller ville har prøvd meg på aksjespillet. Null risiko, og 10.000,- hvis du havner på 1. plass. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Tror jeg heller ville har prøvd meg på aksjespillet.Null risiko, og 10.000,- hvis du havner på 1. plass. 5766380[/snapback] det blir liksom ikke det samme, og risikoen her kan jeg lett leve med=) Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er vanskelig å gjøre noe særlig med penger på daytrading hvis du bare har et par tusen. I mange tilfeller er det en minimum kurtasje (gebyr) på et par hundre per handel, i tillegg til en prosentsats. Hvis du bare handler med "småpenger" skal det mye til å gå noe særlig i pluss. Om du finner en megler som kun tar prosentsats så er det en mulighet... Mitt tips er å heller gå "long" i en spekulativ aksje, det skal mye til å kjempe mot de profesjonelle på vanlig daytrading. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er ikke aksjespillet en del av WGI som driver/drev med pyramide-svindel? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er ikke aksjespillet en del av WGI som driver/drev med pyramide-svindel? 5769175[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 http://www.daytrading.no/ Kjøp boka aksjekjøp og daytrading, den er veldig god. Skal du drive med noen effektiv daytrading må du ha en hvertfall 50.000 å trade med, ellers blir hele den eventuelle gevinsten din spist opp av kurtasje til megleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå