Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har litt problemer med å finne en god anime. De seriene som jeg har sett og likt er: Last exil Elfen leid Chobits Full Metal Alchemist Love hina (Love hina again) Kimi Ga Nozomu Eien Gunslinger Girl Green Green Onegai twins Hand made may Så jeg leter etter noe som ligner på noen av disse, er det noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Naruto Naruto V1 @ amazon Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Tja, er vel mange forskjellige meninger om hva som er bra anime, men er er noen av mine valg: Monster (bra drama/action) RahXephon (mecha/action, minner mye om Neon Genesis Evangelion) Last Exile (men den har du jo sett) Gunslinger Girl (drama/action) Azumanga Daioh (morsom komedie) Haibane Renmei (Veldig bra drama-serie) Ichigo Mashimaro (morsom komedie, a la Azumanga Daioh) Likte du Love Hina, vil du kanskje like Ai Yori Aoshi. Den har to sesonger, en på 24 episoder og en på 12. Tja, det er mye å ta for seg egentlig, har sett tonnevis av annen anime, men du får nok masse forslag her av andre her. De fleste ser vel Naruto, Bleach og alt det der, men sånt er ikke min cup of tea. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 anbefaler Full Metal Panic Fumoffu (og vanlig FMP) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tsubasa Chronicles og Bleach er å anbefale. Tsubasa er nå lisensiert, så kan være vanskelig åf å tak i nyere episoder når sesong 2 kommer i april. Men virkelig en serie å få med seg. Lenke til kommentar
irio Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Dobbel post, beklager. Endret 18. mars 2006 av irio Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Anbefaler Cowboy Beebop, og Samurai Champloo:) Edit: Og Blood: The Last Vampire Endret 18. mars 2006 av edds Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 vil anbefale: Hellsing, Tenchi Muyo!, Bleach, HunterXHunter, Ruroni Kenshin, etc bare for å nevne noen i full farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå