TheMatrix Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Dette er f.. uakseptabelt. Å stenge denne http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=60&replies=21 tråden med den arrgumentasjonen som blir brukt hører hjemme i regimer vi ikke vil sammenlikne oss med. Hvordan kan et tema være utdebatert etter 70 minutter diskusjon mellom kl. 22.05 - 23.15 ? Kun en promille av brukerene her har hatt muligheten til å kunne lese/respondere til tråden. Reklamering/spam på forumet må da være et legitimt emne å diskutere ? Når det i tillegg trues med represalier blir det nesten komisk. Dere får stenge meg ute da, det eneste jeg lover er at jeg også i fremtiden kommer til å reagere på slikt maktmissbruk. God bedring! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Vennligst ikke opprett en ny tråd i saken. Disse vil bli stengt og forfatter vil vurderes straffet på en eller annen måte. Saken er i de beste hender, og avsluttes altså for brukernes del.Mvh. moderator yummy. Sier dette deg noe? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 08:03, skrev B|Real: Quote: Vennligst ikke opprett en ny tråd i saken. Disse vil bli stengt og forfatter vil vurderes straffet på en eller annen måte. Saken er i de beste hender, og avsluttes altså for brukernes del. Mvh. moderator yummy. Sier dette deg noe? Ja selvfølgelig, men trussler om utestenging for å diskutere et legitimt problem her på boardet vil jeg ikke akseptere. Ddet er mulig det fører til at jeg blir bannet/uthengt/utestengt, men det får stå sin prøve. Det er påtide at moderatorene slutter å opptre som formyndere/diktatorer og begynne å behandle medlemmene her med samme respekt som de selv forlanger å få. Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 ...et slikt forum er IKKE et demokrati.... ull-2k Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 10:15, skrev ull2000:...et slikt forum er IKKE et demokrati....ull-2k Dagens understatement ROFLMAOF Lenke til kommentar
pskard Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Grunnen til at tråden ble stengt var nok at vi er letter lei av all klaging og syting her på forumet. Når saken ble løst og alle var fornøyde så var det ikke noen grunn for å fortsette heller. Forumet er primært til for å diskutere ting og for å hjelpe hverandre ikke for å henge ut eller kaste dritt om andre. Om noen bruker forumet vårt til snikreklame (som helt korrekt ikke er tillatt) så setter vi pris på om vi blir gjort oppmerkesome på det. Derfra håndterer vi saken videre. Det er også korrekt at forumet ikke er et demokrati, men vi skal også høre på brukerne. På samme måten som at når vi sier at en tråd _er_ stengt så skal den forbli stengt. Om en ikke kan respektere det så har en ikke noe her å gjøre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hva med å fjerne de utallige "jeg hater Komplett" trådene da? :smile: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: TheMatrix skrev (2002-09-24 10:24):Dagens understatement ROFLMAOF Liten nota: Ikke fortsett denne tråden. Du er helt på kanten til å bli kastet ut når du så direkte blåser i det en moderator sier. Som det står klart beskrevet i retningslinjene så skal slikt tas opp på E-post med den moderatoren som stengt tråden. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 10:26, skrev pgressum:Grunnen til at tråden ble stengt var nok at vi er letter lei av all klaging og syting her på forumet. Når saken ble løst og alle var fornøyde så var det ikke noen grunn for å fortsette heller. Forumet er primært til for å diskutere ting og for å hjelpe hverandre ikke for å henge ut eller kaste dritt om andre. Om noen bruker forumet vårt til snikreklame (som helt korrekt ikke er tillatt) så setter vi pris på om vi blir gjort oppmerkesome på det. Derfra håndterer vi saken videre.Det er også korrekt at forumet ikke er et demokrati, men vi skal også høre på brukerne. På samme måten som at når vi sier at en tråd _er_ stengt så skal den forbli stengt. Om en ikke kan respektere det så har en ikke noe her å gjøre. Jeg var ikke fornøyd, og hvis dere skal slette syte/klage trådene, så får dere slette alle, ikke bare noen få. Noen kan få mistanke om at moderator er venn med f.eks mascot i dette tilfellet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg stenger denne tråden fordi den bryter med retningslinjene, punkt 8, og fordi jeg eksplisitt gav beskjed om at saken er ute av verden. Imidlertid vil jeg ikke stenge noen ute etter å ha vurdert siste tids situasjon på forumet. benytter også sjansen til å minne om denne tråden, som jeg oppfordrer alle til å ta del i - men vær så snill: hold dere saklige og rolige. Det er så mye lettere å få en fin diskusjon rundt temaet da. Det verste som skjer er at en eller annen fyrer seg opp og slenger rundt seg med usaklige innlegg - det ødelegger for alle andre. Håper dette kan bidra til å skape et bedre forum - for brukerne. Med vennlig hilsen moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg