SideburnsKongen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Snakker ikke med meg sjøl.. Men hender at jeg tenker høy liksom.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg synger høyt uten å tenke over det... gjorde det på tentamen en gang, uten å tenke over det også tenker jeg noen ganger høyt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Snakker ikke høyt med meg selv. Men har stemmer inni hodet, hvor jeg diskuterer ting Tror en psykoanalyse vil vise at jeg er gal... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Snakker ikke høyt med meg selv, men diskuterer ofte ting med meg selv inni meg... hehe... Som regel snakker jeg og meg bare om bullshit... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg snakker med meg selv når jeg er alene =) Men _aldri_ blant folk! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg synes ikke det er nødvendig å snakke med seg selv.. Når jeg har noe jeg vil formidle til meg selv, så tenker jeg. Snakk er bare overfladisk. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg snakker ikke så mye med meg selv, men jeg er en kløpper på å synge. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Verken prater med meg selv eller tenker høyt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg snakker ikke med meg selv, men ofte kan jeg få latterkrampe sånn helt uten videre, av noe jeg tenker på. Det er litt flaut iblandt. Og når jeg prater med folk på MSN, beveger jeg alltid leppene. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 He moves his lips when he reads. What does that tell you? 6073408[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er ikke noe ille å snakke med seg selv, men vis du svarer på det du spør om.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Snakker ikke med meg sjøl..Men hender at jeg tenker høy liksom.. 6071380[/snapback] Det hender at jeg også tenker når jeg er høy. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Snakker med meg selv hele tiden, diskuterer høyt og roper... Neida. Men når vi regner matte, forteller jeg ofte oss selv hva jeg skal skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå