Sleep4Life Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Er det og rope banne ord når du spiller alene og snakke med seg selv så ja da snakker jeg med meg selv Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg snakker egentlikt ganske mye med meg selv. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har en tendens til å snakke med meg selv til tider, ser ikke dette som et problem, tenker også sjeldent over det. Har også 2 hunder som jeg "prater" med til tider eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gjelder det å svare stemmene i hodet? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Bare når jeg banner. 5766775[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg snakker ikke med meg selv, men burde kanskje gjort det. Så hadde jeg fått noen fornuftige svar... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har en tendens til å kommandere meg selv til å gjøre ting, og snakke nedlatende når det er noe jeg ikke får til. Verbal masochisme på høyt nivå til tider. Ellers prater jeg masse med meg selv, forteller historier og sånt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 det skjer ofte at jeg kommenterer ting høyt når jeg er alene. både i bilen hvor jeg ikke bare verbalt ergrer meg over andre bilister, men også ofte skriker ut. noen ganger hjelper det... ellers så skjer det ofte at jeg prater med meg selv... men søvnprat er gøy, hadde en episode der jeg pratet i telefonen, sovnet, våknet opp 1 time etterpå, og fremdeles var den personen jeg pratet med på tråden. vi hadde visst hatt en god prat, men jeg husker ikke en dritt av hva jeg hadde sagt. 5773000[/snapback] Det var vel ikke tilfeldigvis meg du pratet med? Du prater jo alltid tull, så jeg ville vel ikke merket forskjell Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Gamle lærer'n min sa at å prate med seg selv er første steg mot å bli sinnsyk, men så skal det sies at han ikke var helt stabil selv da. Jeg prater vel ikke med meg selv, men jeg kan banne høylytt og skrike hvis jeg ikke får til ting. Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har en vane av å prate mye med meg sjølv når jeg blir nervøs! Eller når en sitter å ser på en fantastisk spennende film Kommenterer da gjerne litt høyt for meg sjølv... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er faktisk veldig viktig å prate med seg selv. Altså ikke på den måten at du spør om noe for å så svare som om du er en annen person. Snakk med deg selv og finn ut hvordan du har det inni deg osv. Det er godt for den mentale helsen! Ellers er jo meditasjon helt utrolig da! Rart så mye som kan falle på plass dersom man "defragmenterer" hjernen under meditasjon! Egentlig er det vel det som skjer når man sover også da, men da er man jo ikke bevisst. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Klart man snakker med seg selv! Hvem andre skulle jeg pratet med? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Gamle lærer'n min sa at å prate med seg selv er første steg mot å bli sinnsyk, men så skal det sies at han ikke var helt stabil selv da. Det har jeg også hørt, men jeg husker ikke av hvem. Endret 20. mars 2006 av <ingve> Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Prater ofte med meg selv når jeg er alene hjemme. Pleier vel å gjøre det når jeg er stresset, så kommer alle de forskjelligene meningene inne i meg frem, også hører jeg på en av dem. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg banner for meg selv. Så prater jeg når jeg spiller spill:S Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kom på at jeg ofte synger høyt når jeg hører på musikk Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Prater ofte med meg selv jeg. Resonnerer litt om hvordan dagen har vært osv, synes det er sunt jeg. Å snakke med seg selv om feks problemer man har er bra. Da blir man mer klar over ting og kan gjøre noe med det istedenfor å fortrenge tankene. Forøvrig snakker jeg mest meg selv når jeg kjører bil, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Snakker ikke høyt med meg selv, men tenker (spør og svarer) med meg selv. Men det gjør kanskje alle? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Når jeg banner går det hardt for seg ihvertfall. Jeg snakker vel ikke med meg selv. Liker å kalle det høyt tenking. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) ja, jeg prater med meg selv ofte Edit: kan vel også nevne at jeg lager mange egne scenarioer inne i hodet mitt, og lever meg inn i min egen verden. Det føles som om jeg blir borte i flere timer, men egentlig så tar det bare et par sekunder. Noen ganger er det så intenst at jeg blir skremt. Jeg så på Narnia her om dagen, og når de gikk inn i skapet så lagde hjernen min en egen verden inne i hodet mitt fra narnia, uten at jeg kunne stoppe det. Ikke at jeg var i stand til det. Det føltes helt ekte ut, og jeg visste at det var ekte selvom jeg også visste at det ikke var det. Vansklig å beskrive Endret 9. mai 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå