Gå til innhold

Prater du med deg selv?


ostenxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det skjer ofte at jeg kommenterer ting høyt når jeg er alene. både i bilen hvor jeg ikke bare verbalt ergrer meg over andre bilister, men også ofte skriker ut. noen ganger hjelper det...

 

ellers så skjer det ofte at jeg prater med meg selv...

 

men søvnprat er gøy, hadde en episode der jeg pratet i telefonen, sovnet, våknet opp 1 time etterpå, og fremdeles var den personen jeg pratet med på tråden. vi hadde visst hatt en god prat, men jeg husker ikke en dritt av hva jeg hadde sagt.

5773000[/snapback]

 

Det var vel ikke tilfeldigvis meg du pratet med? :ermm: Du prater jo alltid tull, så jeg ville vel ikke merket forskjell :p

Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig viktig å prate med seg selv. Altså ikke på den måten at du spør om noe for å så svare som om du er en annen person.

Snakk med deg selv og finn ut hvordan du har det inni deg osv. Det er godt for den mentale helsen! Ellers er jo meditasjon helt utrolig da! Rart så mye som kan falle på plass dersom man "defragmenterer" hjernen under meditasjon! :lol: Egentlig er det vel det som skjer når man sover også da, men da er man jo ikke bevisst.

Lenke til kommentar

Prater ofte med meg selv jeg. Resonnerer litt om hvordan dagen har vært osv, synes det er sunt jeg. Å snakke med seg selv om feks problemer man har er bra. Da blir man mer klar over ting og kan gjøre noe med det istedenfor å fortrenge tankene. Forøvrig snakker jeg mest meg selv når jeg kjører bil, aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ja, jeg prater med meg selv ofte

 

Edit: kan vel også nevne at jeg lager mange egne scenarioer inne i hodet mitt, og lever meg inn i min egen verden. Det føles som om jeg blir borte i flere timer, men egentlig så tar det bare et par sekunder.

 

Noen ganger er det så intenst at jeg blir skremt.

 

Jeg så på Narnia her om dagen, og når de gikk inn i skapet så lagde hjernen min en egen verden inne i hodet mitt fra narnia, uten at jeg kunne stoppe det. Ikke at jeg var i stand til det. Det føltes helt ekte ut, og jeg visste at det var ekte selvom jeg også visste at det ikke var det. Vansklig å beskrive

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...