Gå til innhold

Prater du med deg selv?


ostenxx

Anbefalte innlegg

Snakker til kyrne i fjøset når jeg steller dem. Det blir vell i praksis som å prate til seg selv.. Det fine med det er at du kan si akkurat hva du vil og du får det samme gode svaret.. Møøø.

5765966[/snapback]

Eller sauer :p

 

Snakker ikke til med megselv, men kan ofte ha diskusjoner(og ja, jeg kødder ikke) med megselv, spesielt rett før jeg sovner, er ganske irriterende til tider.

5766088[/snapback]

Mhm, hvis jeg slår av tven, istedenfor og bruke sleep-timern. Så begynner jeg og diskutere med meg selv, inne i hodet alså.

 

Må jeg velge noe så krangler jeg med megselv.

Har også prata noenting i søvne, som jeg har hørt. Vedkommende har ikke sagt hva je gsa i søvne da. Hmm :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, nei. Men så er jeg en veldig stille person og da.

 

Men hvis jeg sitter på dataen og gjør noe som de andre i rommet ikke skjønner noe av (html-koding osv) sier jeg høyt hva jeg gjør selv om de ikke bryr seg. F.eks "Ok, så må jeg legge inn en div her, og legge til width i css-en... Sånn. Da bør det funke."

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort mange ganger :lol: Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet :lol:

5766598[/snapback]

Prating i søvne er så utrolig bra!

Samboeren min har hatt så mange gullkorn, ler bare jeg tenker på det.

 

En natt så satte han seg opp, så seg forskrekket rundt om i rommet. Han så ganske redd ut. Jeg lå våken og spurte hva det var. Han svarer med frykt i stemmen: "Det er en neger i rommet!! Så legger han seg ned for å sove igjen.

 

Neste natt så skjedde det samme. Han reiser seg opp og ser seg rundt. Jeg spør hva det er og da får jeg til svar; "Det er alien her!" Og igjen, så legger han seg ned for å sove. Mumler noe om at jeg ikke må le..

 

:lol: Jeg lo i sikkert en time etterpå! :!:

 

5766609[/snapback]

 

Haha. Jeg måtte opp å toalettet en natt, og da jeg kom tilbake så bestemte jeg meg for å kose litt med kjæresten (klemme litt på). Han kvekker til og sier "Du må ikke gjøre sånn, jeg blir delt i to!". Haha. Trodde først han mente at han skvatt sånn at det kjentes ut som han ble delt i to, så jeg sier på tull "På langs eller på tvers?". Da svarer han "Begge deler!" og mumler noen andre uforståelige greier. Skjønte etter hvert at han pratet i søvne.

Lenke til kommentar
Haha. Jeg måtte opp å toalettet en natt, og da jeg kom tilbake så bestemte jeg meg for å kose litt med kjæresten (klemme litt på). Han kvekker til og sier "Du må ikke gjøre sånn, jeg blir delt i to!". Haha. Trodde først han mente at han skvatt sånn at det kjentes ut som han ble delt i to, så jeg sier på tull "På langs eller på tvers?". Da svarer han "Begge deler!" og mumler noen andre uforståelige greier. Skjønte etter hvert at han pratet i søvne.

5766909[/snapback]

:lol:

 

Når samboeren min prater i søvne så prøver jeg å lage en samtale. Spør han om ting og sånn. Like bra hver gang :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg snakker med fiskene mine, banner til og drapstruer pcen stadig vekk, men noen Glamour-aktig monolog av typen "OJ TENK OM NOEN HADDE HØRT DENNE HEMMELIGHETEN DET VILLE BETY SLUTTEN" gjør jeg aldri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...