Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Snakker til kyrne i fjøset når jeg steller dem. Det blir vell i praksis som å prate til seg selv.. Det fine med det er at du kan si akkurat hva du vil og du får det samme gode svaret.. Møøø. 5765966[/snapback] Eller sauer Snakker ikke til med megselv, men kan ofte ha diskusjoner(og ja, jeg kødder ikke) med megselv, spesielt rett før jeg sovner, er ganske irriterende til tider. 5766088[/snapback] Mhm, hvis jeg slår av tven, istedenfor og bruke sleep-timern. Så begynner jeg og diskutere med meg selv, inne i hodet alså. Må jeg velge noe så krangler jeg med megselv. Har også prata noenting i søvne, som jeg har hørt. Vedkommende har ikke sagt hva je gsa i søvne da. Hmm Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Haha, nei. Men så er jeg en veldig stille person og da. Men hvis jeg sitter på dataen og gjør noe som de andre i rommet ikke skjønner noe av (html-koding osv) sier jeg høyt hva jeg gjør selv om de ikke bryr seg. F.eks "Ok, så må jeg legge inn en div her, og legge til width i css-en... Sånn. Da bør det funke." Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja... Når jeg går hjem alene etter skolen feks. Når jeg selv oppdager det, tenker jeg med meg selv: faen da Veronica, hvis noen ser deg nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det har jeg gjort mange ganger Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet 5766598[/snapback] Prating i søvne er så utrolig bra! Samboeren min har hatt så mange gullkorn, ler bare jeg tenker på det. En natt så satte han seg opp, så seg forskrekket rundt om i rommet. Han så ganske redd ut. Jeg lå våken og spurte hva det var. Han svarer med frykt i stemmen: "Det er en neger i rommet!! Så legger han seg ned for å sove igjen. Neste natt så skjedde det samme. Han reiser seg opp og ser seg rundt. Jeg spør hva det er og da får jeg til svar; "Det er alien her!" Og igjen, så legger han seg ned for å sove. Mumler noe om at jeg ikke må le.. Jeg lo i sikkert en time etterpå! :!: 5766609[/snapback] Haha. Jeg måtte opp å toalettet en natt, og da jeg kom tilbake så bestemte jeg meg for å kose litt med kjæresten (klemme litt på). Han kvekker til og sier "Du må ikke gjøre sånn, jeg blir delt i to!". Haha. Trodde først han mente at han skvatt sånn at det kjentes ut som han ble delt i to, så jeg sier på tull "På langs eller på tvers?". Da svarer han "Begge deler!" og mumler noen andre uforståelige greier. Skjønte etter hvert at han pratet i søvne. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 HAHA! Så evig bra. Jeg snakker ikke så mye med meg selv, men det hender. Som regel så snakker jeg bare til bilen min, jeg er glad i henne Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Snakker mye med meg selv når jeg ser på film. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Haha. Jeg måtte opp å toalettet en natt, og da jeg kom tilbake så bestemte jeg meg for å kose litt med kjæresten (klemme litt på). Han kvekker til og sier "Du må ikke gjøre sånn, jeg blir delt i to!". Haha. Trodde først han mente at han skvatt sånn at det kjentes ut som han ble delt i to, så jeg sier på tull "På langs eller på tvers?". Da svarer han "Begge deler!" og mumler noen andre uforståelige greier. Skjønte etter hvert at han pratet i søvne. 5766909[/snapback] Når samboeren min prater i søvne så prøver jeg å lage en samtale. Spør han om ting og sånn. Like bra hver gang Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kjefter en god del på meg selv, men intet annet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 På jobb vist eg skal huske noe da pleier eg å repetere det om og om igjen i hodet, og da hender det at jeg noen gang sier det høyt. Synger oxo av å til på busstoppet vist jeg kjeder meg og jeg er heeeelt aleine.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg kan synge og plystre for meg selv. Ellers kommer det an på hva dere mener med å prate med seg selv. Jeg driver ikke og holder en samtale, men jeg kan f.eks tenke høyt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 All the time... Snakket med meg selv på en prøve en gang. Uten at jeg selv merket det! Flause Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Snakker med meg selv, på samme måten som guttungen i "The Shining", happens all the time Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 snakker med meg selv ganske ofte. I alle sammenhenger egentlig. Er vel kanskje høyt tenktning. Hava er forskjellen på de to? Høyttenking og snakke med seg selv? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Å snakke med seg selv regner jeg som å både spørre og svare på spørsmålene Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 snakker med meg selv noenganger, men alltid inni meg, ikke høyt.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, jeg prater ikke med meg selv. Jeg prater kanskje til cdspilleren om den nekter og fungere, men ellers er det ikke så mye prating til annet enn andre mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg snakker med fiskene mine, banner til og drapstruer pcen stadig vekk, men noen Glamour-aktig monolog av typen "OJ TENK OM NOEN HADDE HØRT DENNE HEMMELIGHETEN DET VILLE BETY SLUTTEN" gjør jeg aldri Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Synger for meg selv, jeg. Men det er kanskje mer normalt? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 joda jeg prater med meg selv , gollum stil somregl tenker jeg en ting og svarer på det munterlig , så den ene delen av samtalen er tengt og den andre er snakket ,må høres rart ut ^^ Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg snekker med meg selv veldig ofte, stort sett når jeg er alene, ofte også på engelsk. Det er veldig nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå