Gå til innhold

Prater du med deg selv?


ostenxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte om en her i moss som ble innelåst et døgn i et lydinnspillingsrom.

(et sånt rom der tu går på en metallrist, og vegger, tak og gulv er dekket med lydisolering. Og han ble visst små-ko-ko da han kom ut igjen. Han fikk ikke engang pratet med seg selv da veggene tok opp all lyden.

 

Kan hende dette bare er en "urban myth", da men.

 

Kanskje man blir crazy om det er for stille over for lang tid?

Og at man prater med seg selv for å "holde seg med selskap"?

Lenke til kommentar
Joa, snakker en del med meg selv. Spesielt foran dataskjermen, og om jeg går og tusler og tror at jeg er alene. Da er det veeeeldig flaut å finne ut at man ikke går alene allikevel :blush:

5766240[/snapback]

Haha! Har hendt flere ganger med meg at jeg har snakka med meg selv mens jeg har sykla eller gått, så kommer det en kar gående/syklende forbi meg i neste sekund. :!: :blush:

Lenke til kommentar
Joa, snakker en del med meg selv. Spesielt foran dataskjermen, og om jeg går og tusler og tror at jeg er alene. Da er det veeeeldig flaut å finne ut at man ikke går alene allikevel :blush:

5766240[/snapback]

Haha! Har hendt flere ganger med meg at jeg har snakka med meg selv mens jeg har sykla eller gått, så kommer det en kar gående/syklende forbi meg i neste sekund. :!: :blush:

5766405[/snapback]

Det har jeg gjort mange ganger :lol: Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet :lol:

Lenke til kommentar
Jeg snakker aldri med meg selv, dvs fører en samtale som om det var 2 personer til stede. Men jeg tenker ofte høyt, sier ting til meg selv, vet ikke hvorfor :p

5766417[/snapback]

 

Som jeg skulle sagt det selv :)

Jeg tror alle mennesker "prater med seg selv"/sier ting høyt til seg selv osv. mer eller mindre. Mange vil nok nekte for det, men jeg tror det ligger der ubevisst.

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort mange ganger :lol: Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet :lol:

5766598[/snapback]

Prating i søvne er så utrolig bra!

Samboeren min har hatt så mange gullkorn, ler bare jeg tenker på det.

 

En natt så satte han seg opp, så seg forskrekket rundt om i rommet. Han så ganske redd ut. Jeg lå våken og spurte hva det var. Han svarer med frykt i stemmen: "Det er en neger i rommet!! Så legger han seg ned for å sove igjen.

 

Neste natt så skjedde det samme. Han reiser seg opp og ser seg rundt. Jeg spør hva det er og da får jeg til svar; "Det er alien her!" Og igjen, så legger han seg ned for å sove. Mumler noe om at jeg ikke må le..

 

:lol: Jeg lo i sikkert en time etterpå! :!:

 

Edit: Grov leif :blush:

 

Edit 2: La til litt

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Det har jeg gjort mange ganger :lol: Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet :lol:

5766598[/snapback]

En natt så satte han seg opp, så seg forskrekket rundt om i rommet. Han så ganske redd ut. Jeg lå våken og spurte hva det var. Han svarer med frykt i stemmen: "Det er en neger i rommet!!

 

Neste natt så skjedde det samme. Han reiser seg opp og ser seg rundt. Jeg spør hva det er og da får jeg til svar; "Det er alien her!"

 

5766609[/snapback]

haha, så utrolig bra :lol:

Lenke til kommentar

klart jeg prater med meg selv... Oftes i bilen over alle "idiotene" som ikke klarer å holde farten osv.. :!:

 

Og så prater jeg ofte med meg selv når jeg lager mat eller andre oppgaver som krever at ting blir gjort riktig.

Tror dette hjelper faktisk på å få gjort oppgaver riktig når man snakker høyt til seg selv hva man skal gjøre etc.

 

Mulig jeg som bare er halv-gal! Men jeg er da ellers en sosial og en såkaldt velfungererende innbygger.. ;)

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort mange ganger :lol: Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet :lol:

5766598[/snapback]

En natt så satte han seg opp, så seg forskrekket rundt om i rommet. Han så ganske redd ut. Jeg lå våken og spurte hva det var. Han svarer med frykt i stemmen: "Det er en neger i rommet!!

 

Neste natt så skjedde det samme. Han reiser seg opp og ser seg rundt. Jeg spør hva det er og da får jeg til svar; "Det er alien her!"

 

5766609[/snapback]

haha, så utrolig bra :lol:

5766626[/snapback]

Det er ingen beviser for at det hun sier er sant. Jeg var der også og mener det ikke skjedde :D

 

(men det alien-greiene virker av en eller annen grunn litt kjent :cry: )

 

EDIT: La til et par ord.

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Det har jeg gjort mange ganger :lol: Det er innmari flaut, men samtidig litt morsomt. Jeg har en tendens til å prate i søvne også, noe som jeg tror skjedde når jeg sovna på bussen her om dagen. Fikk nemlig mange rare blikk etter at jeg våknet :lol:

5766598[/snapback]

En natt så satte han seg opp, så seg forskrekket rundt om i rommet. Han så ganske redd ut. Jeg lå våken og spurte hva det var. Han svarer med frykt i stemmen: "Det er en neger i rommet!!

 

Neste natt så skjedde det samme. Han reiser seg opp og ser seg rundt. Jeg spør hva det er og da får jeg til svar; "Det er alien her!"

 

5766609[/snapback]

haha, så utrolig bra :lol:

5766626[/snapback]

Det er ingen beviser for at det hun sier er sant. Jeg var der også og mener det ikke skjedde :D

 

(men det alien-greiene virker av en eller annen grunn litt kjent :cry: )

5766629[/snapback]

hehe, det samme sier snorkerne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...