Handl3vogn Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Syns Bluecom har den værste kundeservicen. Bestilte bredbånd der 2 januar og de sa jeg skulle få dette i løpet av en måned.. også klarer de og rote bort bestillinga mi og når jeg ringer opp om en måned så hadde de ikke hørt om meg. SÅ da bestiller jeg på nytt.. og da sier dem at jeg skal være tilkobla 2 mars. Men eneste som skjer er da at de fjerner linja til telenor. så nå sitter jeg helt uten nett i hele tatt.. Har ringt dem hver eneste dag siden 2 mars. Og da spør dem om jeg har koble riktig... også sier jeg ja for det funka helt til dere skulle koble om. Men da er det telenor sin feil sier dem. Faen jeg blir så iritert. Har fortsatt ikke nett. og de sier de skal ringe meg opp igjen. men de har ikke ringt meg en eneste gang. Om dem ikke skaffe meg nett snart nå så dropper jeg hele bluecom driten.. Flere som har dårlige erfaringer med Bluecom så legg den gjerne ut her. Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har värt innom det der ja Problemet her var faktisk at Telenor ikke hadde koblet riktig. (fysisk feil altså.. men det tok jo en uke++ för de gadd å feilmelde det) Når det så er oppe å går synes jeg det har värt litt ustabilt til tider.. spesielt mot kvelden.. ca 19.. men så blir det litt bedre igjen. hmm. nåja. Bluecom tar det jo ikke helt seriöst heller.. og peker på - har du prövd tptest.se (JA!!) ... den viser full fart den. Er akkurat som at linja bllir sprengt når jeg bruker IP-telefon(telio) og surfer samtidig.. ..jeg lar väre å surfe på en stund.. og så er linja fin igjen.. men etter en stund så henger det igjen. Skal sies at Bluecom leverer bra hastighet til bra pris - supporten er bedre hos telenor, MEN til prisen telenor vil ha er det ikke verdt det synes jeg da. / Stig Henning Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Det jeg syns er merkelig er at Alt fungerte fint helt til bluecom skulle koble om til dem da forsvarnt DSL lyset i modemet. ringte og klaget på dette og de brukte en uke på og få tilbake dette.. men hva hjelper det at det lyser DSL i modemet når jeg fortsatt ikke har nett. Ringte dem senest klokka 2 i dag. og etter flere timers snakking med en på Serivece og koble tilbake på telenor sitt gamle modem og greier så sier han at han får en rar feil melding. men at han faktisk skal sende ut montør i mora.. vi får se hva som skjer da. Men er rimlig lei Bluecom nå har ringt dem i godt og vel 2 uker uten hell.. Trudde bytting av ISP skulle gå ganske glatt jeg. Hadde forventet noen timer kanskje et døgn uten Nett. men over 2 uker syns jeg er i meste laget. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ikke noe nett fra bluecom før denne helgen heller.. off er så lei dem nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå