666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei jeg er en 17 år gammel gutt som har jobba som Salgskonsulent/telefon selger i nesten et halvt år nå på kvelds tider. Begynner og bli temmlig lei av den jobben nå fodi det er kjedelig så jeg tenker ¨å slutte snart. Men før jeg leverer inn et oppsigelses brev, er det noen som veit om noen måte jeg kan bli det på litt kjapt? Veit at salgs ledern vår på kvelds skiftet begynte som slagsleder når han var 18 og hadde jobba der i 9 måneder. Så noen som har noen tips? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Vær best, stå på og smil 24/7. PS: Det er ikke CDG/Sandberg du jobber i vel? Endret 17. mars 2006 av bfisk Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 lære å skrive salgsleder? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Du må heve deg et par hakk over de andre selgeren, vis at du har noe de ikke har osv... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Folkens... han er en telefonselger... Kan vi ikke alle bare flame han og bli ferdig med det? Men serriøst... Man kan ikke gjøre noe annet enn å stå på, hvem som blir det er opp til sjefene å bestemme. Men da må jo nåværende salgssjef slutte. Kan egentlig ikke komme på noen gode grunner for å bli salgssjef for telefonsalg, når det innebærer mer arbeid/lamme tider/off-work jobbing og ikke nødvendigvis bedre lønn. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) lære å skrive salgsleder? 5774371[/snapback] Og kveldstider... Og oppsigelsesbrev... Endret 26. april 2006 av lobster Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ta salgsutdanning, fagbrev i butikkfaget eller noe. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 jobb ræva av deg og slikk alle sjefene opp etter ryggen så stiger du raskt i gradene. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Alltid merkelig at den som jobber hardest blir forfremmet... Det tyder jo ikke på annet enn at det er den jobben medarbeideren gjør nå han/hun kan best... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå