Gå til innhold

en harddisk full, hvordan bruke den andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er normalt aldri problem. Forklar oss hva du gjør når du flytter filer og hva slags filer du flytter. Og selvsagt hvordan du kopierer.

5765577[/snapback]

okok..

har ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det da, så ikke flir om jeg har gjort no feil :p

jeg går inn på C: så kopierer jeg alt, programfiler osv osv..

går innpå D: så limer jeg det inn... og da er det noen filer som ikke kan flyttes på,bytte navn osv som jeg ikke får flytta..

og når jeg har flytta litt (ca. halvparten) sjer det ingen ting.. den "måleren" som viser hvor god plass den har reagerer liksom ikke..

så C: er fortsatt full...

men går det ikke ann å sette på sånn at når jeg lagrer no, lagres det automatisk på D: ??

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Du kan f.eks. endre hvor Mine Dokumenter lagres ved å høyreklikke Mine Dokumenter på Startmenyen og velge Egenskaper. I vinduet du får opp kan du velge hvor denne skal lagres. Når du f.eks. velger d:\mine dokumenter, så vil alt flyttes over dit, og du burde få litt mere plass på C:

Programfiler og Windows kan normalt sett ikke bare flyttes uten Masse tull etterpå. Det skal finnes programmet som skal kunne flytte disse, men jeg har ikke testet de.

Lenke til kommentar
Du kan f.eks. endre hvor Mine Dokumenter lagres ved å høyreklikke Mine Dokumenter på Startmenyen og velge Egenskaper. I vinduet du får opp kan du velge hvor denne skal lagres. Når du f.eks. velger d:\mine dokumenter, så vil alt flyttes over dit, og du burde få litt mere plass på C:

Programfiler og Windows kan normalt sett ikke bare flyttes uten Masse tull etterpå. Det skal finnes programmet som skal kunne flytte disse, men jeg har  ikke testet de.

5765677[/snapback]

se der ja.. da har jeg mine dokumenter i D:..

tusen takk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...