Gå til innhold

Beste headset til TG, fra SHG.no [Max 500kr]

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal kjøpe nye headset til The-Gathering og lurer på hvilke jeg skal kjøpe.

Noen "krav":

-Max 500kr, kanskje 600,-

-Godt isolerte!! Så jeg hører så lite som mulig fra utsiden.

-Størrelse spiller ingen rolle, store er vel best til denne anledningen?

-Skal være fra Shg.no

Hva burde jeg kjøpe?

Mvh

Scotty

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvordan bassen på PC-150 er.

Jeg har hatt og har hørt en del Koss headsett. De har alle hatt en overdreven bass synes jeg,så hvis du er en bassfreak passer kanskje Koss deg bedre.

Selv har jeg Sennheiser HD 280 Pro som jeg er godt fornøyd med,men de er et stykke over den prisklassen du hadde tenkt. Sennheiser synes jeg har en mer "korrekt" bass enn Koss,men det er jo en smaksak.

Lenke til kommentar

De virket faktisk ganske overbevisende i forhold til at jeg helst ønsker "store" headset.

Men er litt skeptisk i forhold til kjøp fra Ebay, selv om det er mange gode erfaringer der.

Hvordan blir det med frakt fra HPX, kr?

Og en annen ting jeg er skeptisk på er om de passer, jeg har prøvd ca 100 forskjellige plugger, og bare noen veldig få passet godt.

Men jeg har da bestemt meg at det spiller ingen rolle hvilken nettbutikk det bestilles fra.

Så da blir det kravene i førstepost, bare utenom Shg.no og det blir 800kr.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
De virket faktisk ganske overbevisende i forhold til at jeg helst ønsker "store" headset.

Men er litt skeptisk i forhold til kjøp fra Ebay, selv om det er mange gode erfaringer der.

Hvordan blir det med frakt fra HPX, kr?

Og en annen ting jeg er skeptisk på er om de passer, jeg har prøvd ca 100 forskjellige plugger, og bare noen veldig få passet godt.

Men jeg har da bestemt meg at det spiller ingen rolle hvilken nettbutikk det bestilles fra.

Så da blir det kravene i førstepost, bare utenom Shg.no og det blir 800kr.

5773707[/snapback]

Hpx.no operer med vanlig fraktpriser, som regel mellom 130-150kr. Hodetelefonen du trenger er Sennheiser HD 280Pro eller Beyerdynamic DT 770Pro. Disse stenger resten av verden fullstendig ute og godlyden inne. Bare synd budsjettet ditt ikke strekker til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...