Scotty Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Heisann. Jeg skal kjøpe nye headset til The-Gathering og lurer på hvilke jeg skal kjøpe. Noen "krav": -Max 500kr, kanskje 600,- -Godt isolerte!! Så jeg hører så lite som mulig fra utsiden. -Størrelse spiller ingen rolle, store er vel best til denne anledningen? -Skal være fra Shg.no Hva burde jeg kjøpe? Mvh Scotty Endret 16. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Med mic: Sennheiser PC 150 5766250[/snapback] Hm. Det er jo veldig bra til spilling og slikt har jeg hørt. Men er det så veldig godt lydtett? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hva med disse? Koss PRO 3AA IceMat Siberia Creative HQ-1700 Foldable Koss SB45 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 I følge Sennheiser skal de stenge lyden godt ute. "XL ear caps with velour ear pads for max. surrounding noise block out" Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ok, takk Men har de god bass? De jeg skal kjøpe må ha veldig god bass! Og for å være ærlig, jeg hadde foretrukket noe som er litt større. Menmen, microfon er foresten fint hvis følger med Mvh Scotty Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg vet ikke hvordan bassen på PC-150 er. Jeg har hatt og har hørt en del Koss headsett. De har alle hatt en overdreven bass synes jeg,så hvis du er en bassfreak passer kanskje Koss deg bedre. Selv har jeg Sennheiser HD 280 Pro som jeg er godt fornøyd med,men de er et stykke over den prisklassen du hadde tenkt. Sennheiser synes jeg har en mer "korrekt" bass enn Koss,men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ok, takk. Men jeg kan klare å dytte meg opp til 800kr hvis det er sagt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Shure E2g Gaming ørekanaltelefon Stenger ut all ulyd og lar deg konsentrere deg om nerdingen. Du kan i tillegg bruke hodeplagg som f.eks caps eller lue med e2g/c. Ser at man kan få de til ca 500,- (alt medregnet) på ebay. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) De virket faktisk ganske overbevisende i forhold til at jeg helst ønsker "store" headset. Men er litt skeptisk i forhold til kjøp fra Ebay, selv om det er mange gode erfaringer der. Hvordan blir det med frakt fra HPX, kr? Og en annen ting jeg er skeptisk på er om de passer, jeg har prøvd ca 100 forskjellige plugger, og bare noen veldig få passet godt. Men jeg har da bestemt meg at det spiller ingen rolle hvilken nettbutikk det bestilles fra. Så da blir det kravene i førstepost, bare utenom Shg.no og det blir 800kr. Endret 18. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 De virket faktisk ganske overbevisende i forhold til at jeg helst ønsker "store" headset.Men er litt skeptisk i forhold til kjøp fra Ebay, selv om det er mange gode erfaringer der. Hvordan blir det med frakt fra HPX, kr? Og en annen ting jeg er skeptisk på er om de passer, jeg har prøvd ca 100 forskjellige plugger, og bare noen veldig få passet godt. Men jeg har da bestemt meg at det spiller ingen rolle hvilken nettbutikk det bestilles fra. Så da blir det kravene i førstepost, bare utenom Shg.no og det blir 800kr. 5773707[/snapback] Hpx.no operer med vanlig fraktpriser, som regel mellom 130-150kr. Hodetelefonen du trenger er Sennheiser HD 280Pro eller Beyerdynamic DT 770Pro. Disse stenger resten av verden fullstendig ute og godlyden inne. Bare synd budsjettet ditt ikke strekker til. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Tok en titt på de nevnte over. Beyerdynamic var ut av min prisklasse ja, men Sennheiser HD 280 Pro derimot var bare litt over budsjettet. Så hvis dette er det ultimate TG hodesettet så kan jeg godt gå for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå