B4stian Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei, går nå på Salg & Service 2. året og har bestemt meg at jeg skal ut i lærling i 2 år og jeg skal ta de siste fagene som privatist for å få studiekompetanse. Så om 2 år står jeg fritt og kan studere videre hvis jeg vil, men vet ikke hva... Det jeg liker er: - Lov og orden... (ja, advokat kunne kanskje vært noe...) - Matte - Salg & Service Er vel egentlig det... har ikke tenkt meg å jobbe i en butikk resten av livet. Hvor langt er advokat-studie? Og hvor kan det evt. tas? Jeg bor i Vestfold nå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg vet at det er alt for få ingeniører i landet, hvis det er noe du kan tenke deg og har mulighet til? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Bli sivilingeniør i datateknikk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Bli sivilingeniør i datateknikk. 5765293[/snapback] Det krever vel fysikk? BTW: Jeg skal selv bli det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Bli sivilingeniør i datateknikk. 5765293[/snapback] Men hva krever det av utdanning? Må jeg ha 2KJ eller noe 3MX da, eller? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Men hva krever det av utdanning?Må jeg ha 2KJ eller noe 3MX da, eller? 5765372[/snapback] Du må ha 3MX og 2FY (du bør ha 3FY, men det er ikke et krav) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Slutt å selg appelsinsjokolada ihvertfall, fysj å æsj Har selv planer om å utdanne meg som sivilingeniør i datateknikk. Mye jobbing, men sikekrt værdt det btw di gule dropsene i pose eier Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Slutt å selg appelsinsjokolada ihvertfall, fysj å æsj Har selv planer om å utdanne meg som sivilingeniør i datateknikk. Mye jobbing, men sikekrt værdt det btw di gule dropsene i pose eier 5765432[/snapback] Hvordan vet du det? Kjenner jeg deg? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Slutt å selg appelsinsjokolada ihvertfall, fysj å æsj Har selv planer om å utdanne meg som sivilingeniør i datateknikk. Mye jobbing, men sikekrt værdt det btw di gule dropsene i pose eier 5765432[/snapback] Hvordan vet du det? Kjenner jeg deg? 5765449[/snapback] Jeg måtte jo bare sjekke ut den ungdomsbedriften din Men, jeg har brukt å kjøpe slikke poser med gult i, når jeg ser det, er det du som står bak di gule godbitene, I better tell my friends Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Forøvrig stiller jeg meg veldig skeptisk til om du faktisk kan klare Norsk, historie, naturfag og matte som privatist.. Du bør være obs på at det er MYE stoff du skal gjennom, og du skal være flink om du klarer å ta det alene. Enkelte skoler har fagene som kveldsskole og det bør du da vurdere. Fordelen din er at du hvertfall har unnagjort engelsken allerede Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Bli sivilingeniør i datateknikk. 5765293[/snapback] Det krever vel fysikk? BTW: Jeg skal selv bli det. 5765321[/snapback] jeg og Lenke til kommentar
nistemann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvis du liker salg&service kan jo en av markedsføringslinjene på BI være noe. Enten 3 eller fem årig, alt etter som hvor ivrig du er etter mer skole. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Forøvrig stiller jeg meg veldig skeptisk til om du faktisk kan klare Norsk, historie, naturfag og matte som privatist.. Du bør være obs på at det er MYE stoff du skal gjennom, og du skal være flink om du klarer å ta det alene. Enkelte skoler har fagene som kveldsskole og det bør du da vurdere. Fordelen din er at du hvertfall har unnagjort engelsken allerede 5766537[/snapback] Norsk skal tas på skole, men de andre skal jeg nok greie fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå