MrVilla Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Dama har en Nokia 8310, som er koblet til min bærbare via IR. For å laste ned meldinger og greier fra mobilen så bruker hun PcSuite 4.8. ALt går helt fint bortsett fra en ting. Hun har lyst til å redigere noen av biledmelingene som hun har lastet ned fra telefonen, men når de kommer opp på skjermen så kommer ikke bildet opp. Skal det være slik? Er det mulig å redigere de biledmeldingene som man har mottat på noe annet vis? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Grafiske bilder eller bilder av bokstaver og tegn? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Er det noe forskjell på det? Det gjelder alt som ikke er ren tekst. Bilder av bamser, fly og det som verre er. Hun får kun opp slike bokstaver og tegn som hun selv kan taste inn på telefonen. Alt annet er blankt. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har heller ikke gode erfaringer med Nokia PC Suite til redigering av slikt, så jeg anbefaler LogoManager som du finner på http://www.logomanager.co.uk. (dessverre koster dette et par hundringser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå