Gå til innhold

TES: Oblivion Karakterskaping .

Anbefalte innlegg

Skal ha battlemage selv. Men er usikker på om jeg skal ha armor. Komplett spell-liste finnes på de offisielle forumene. Alteration er det som har buffs, men de har gjerne en varighet på 15 sek til 4min eller i den dur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hva er forskjell på stjernetegnene:

The Thief og The Shadow ?

The Thief

- Fortify Agility (constant: 10 pt. Self)

- Fortify Speed (constant: 10 pt. Self)

- Fortify Luck (constant: 10 pt. Self)

The Shadow

- Invisibility (daily: Self for 1 min.)

Lenke til kommentar

The Thief

The Shadow

5782454[/snapback]

Jeg skal være tyv. hvilket av disse stjernetegnene vil du anbefale da?

Invisibility kan man vel ta en potion for hva?

Lenke til kommentar

The Thief

The Shadow

5782454[/snapback]

Jeg skal være tyv. hvilket av disse stjernetegnene vil du anbefale da?

Invisibility kan man vel ta en potion for hva?

5782621[/snapback]

er man ren tyv bør man også velge Thief stjerne tegnet, er man en sånn halv tyv, bruker man Invisibility

de 10 ektra pt. i Agility og speed kommer godt med..

Lenke til kommentar

Hva er den negative siden ved lav lvlcap? og hva er lavt?

ser de andre som har posta charer her har fått rundt det samme som meg lvl46.

jeg tenkte og begynne med karakteren jeg spillte sist i mw, som er en slags swashbuckler med mye i personlighet.

http://www.oblivionmods.info/?Civ1&?&1&3&1...8&9&10&12&13&16

Hvis det er mulig så skal jeg også prøve og lage en cleric/battlepriest, sansyndligvis en som ligner på han her:

http://www.oblivionmods.info/?Humwee&?&0&4...&4&5&7&15&18&20

Lenke til kommentar
Skal ha battlemage selv. Men er usikker på om jeg skal ha armor. Komplett spell-liste finnes på de offisielle forumene. Alteration er det som har buffs, men de har gjerne en varighet på 15 sek til 4min eller i den dur.

5782384[/snapback]

Lurte på om du ville sende meg linken til et post med komplett spell liste?? :dribble:

Endret av Fennris
Lenke til kommentar
Faen jeg gleder meg til å lage min Dark Elf ved navn Drizzt Do'urden :dribble:

Steed skal han være  :w00t:

5766014[/snapback]

DRIZZT!

Min kan bli max 46.... Kan ha noe med at jeg valgte Nord, The Mage og Warrior...

The Mage var kanskje ikke noe sjakktrekk å velge

Lenke til kommentar

Har ingen tidligere erfaring med Elder Scrolls spillene og er usikker på hva slags character jeg skal lage. Personlig er jeg ikke så fryktelig interessert i magi, men jeg liker tunge rustninger, sverd og buer (driver selv med bueskyting så det ligger i blodet)... En slags heavy-ranger? ;)

Ser dette oppsettet bra ut:

http://www.oblivionmods.info/?Erik%20Blood...&15&16&17&19&20

Jeg syntes kanskje det ser litt overall svakt ut, men som sagt har jeg ingen erfaring med spillene.

Jeg hadde vært veldig takknemlig om noen kom med forslag, så lenge jeg ikke er udugelig med bue, svak, eller ute av stand til å bruke en drøss av de beste våpene/rustningene så er jeg happy. :D

Vanskelig kombinasjon kanskje...

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Jeg brukte masse masse tid på å lage en skikkelig pen kvinnelig character. Så er der noe fint å se på når jeg går inn i inventoryet ;)

Blir fremdeles litt overraska hvergang noen taler til meg som "lady", da...

Lagde noe jeg kalte for War-Mage, med fokus på sverd og tung-rustningsferdigheter (og reparasjon), i tillegg til destruction og restoration magi (og conjuring, men har ikke fått til å utrette noe med det). Har funka bra hittil. Bruker mye healing, er kult å kunne skyte ildkuler, men samtidig foretrekker jeg å ha et godt gammeldags sverd i hånda (og skjold) når fienden kommer nært.

Lenke til kommentar
Har ingen tidligere erfaring med Elder Scrolls spillene og er usikker på hva slags character jeg skal lage. Personlig er jeg ikke så fryktelig interessert i magi, men jeg liker tunge rustninger, sverd og buer (driver selv med bueskyting så det ligger i blodet)... En slags heavy-ranger? ;)

Ser dette oppsettet bra ut:

http://www.oblivionmods.info/?Erik%20Blood...&15&16&17&19&20

Jeg syntes kanskje det ser litt overall svakt ut, men som sagt har jeg ingen erfaring med spillene.

Jeg hadde vært veldig takknemlig om noen kom med forslag, så lenge jeg ikke er udugelig med bue, svak, eller ute av stand til å bruke en drøss av de beste våpene/rustningene så er jeg happy. :D

Vanskelig kombinasjon kanskje...

På forhånd takk!

5828255[/snapback]

Jeg kan hvertfall anbefale deg å velge marksman-skill hvis skal bli god med bue, selv ville kanskje bytta marksman med blunt eller blade ettersom det blir vanskelig å trene opp så mange forskjellige våpentyper (hvertfall tregt) evt. også bytte sneak med block hvis du vil bruke skjold. Du bestemmer selvsagt selv, men det virker for meg ut som du vil være ganske ren kriger.

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...