Blib Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Skal ha battlemage selv. Men er usikker på om jeg skal ha armor. Komplett spell-liste finnes på de offisielle forumene. Alteration er det som har buffs, men de har gjerne en varighet på 15 sek til 4min eller i den dur. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm... jeg har spilt MW før, men kom aldri inni det. Skal teste med Oblivision. Men hva er forskjell på stjernetegnene: The Thief og The Shadow ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men hva er forskjell på stjernetegnene:The Thief og The Shadow ? The Thief- Fortify Agility (constant: 10 pt. Self) - Fortify Speed (constant: 10 pt. Self) - Fortify Luck (constant: 10 pt. Self) The Shadow - Invisibility (daily: Self for 1 min.) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen som har lest boka "The Redemption of Althalus"? Den handler om en tyv i en fantasy verden, og han skal jeg skape, skal bli den råeste tyven i landet Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men hva er forskjell på stjernetegnene:The Thief og The Shadow ? The Thief- Fortify Agility (constant: 10 pt. Self) - Fortify Speed (constant: 10 pt. Self) - Fortify Luck (constant: 10 pt. Self) The Shadow - Invisibility (daily: Self for 1 min.) 5782454[/snapback] Jeg skal være tyv. hvilket av disse stjernetegnene vil du anbefale da? Invisibility kan man vel ta en potion for hva? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg liker best å bare mose gjennom alt med magi og longsword. Ser ut til at det blir veldig lett å bruke både magi og våpen i kamper nå. Ser ut til at man slipper å ta fra henda når man skal kaste noe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men hva er forskjell på stjernetegnene:The Thief og The Shadow ? The Thief- Fortify Agility (constant: 10 pt. Self) - Fortify Speed (constant: 10 pt. Self) - Fortify Luck (constant: 10 pt. Self) The Shadow - Invisibility (daily: Self for 1 min.) 5782454[/snapback] Jeg skal være tyv. hvilket av disse stjernetegnene vil du anbefale da? Invisibility kan man vel ta en potion for hva? 5782621[/snapback] er man ren tyv bør man også velge Thief stjerne tegnet, er man en sånn halv tyv, bruker man Invisibility de 10 ektra pt. i Agility og speed kommer godt med.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du burde ta Thief. Invisibility kan du få via Illusion. Første karakteren min blir i hvert fall Thief. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva er den negative siden ved lav lvlcap? og hva er lavt? ser de andre som har posta charer her har fått rundt det samme som meg lvl46. jeg tenkte og begynne med karakteren jeg spillte sist i mw, som er en slags swashbuckler med mye i personlighet. http://www.oblivionmods.info/?Civ1&?&1&3&1...8&9&10&12&13&16 Hvis det er mulig så skal jeg også prøve og lage en cleric/battlepriest, sansyndligvis en som ligner på han her: http://www.oblivionmods.info/?Humwee&?&0&4...&4&5&7&15&18&20 Lenke til kommentar
Fennris Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Skal ha battlemage selv. Men er usikker på om jeg skal ha armor. Komplett spell-liste finnes på de offisielle forumene. Alteration er det som har buffs, men de har gjerne en varighet på 15 sek til 4min eller i den dur. 5782384[/snapback] Lurte på om du ville sende meg linken til et post med komplett spell liste?? Endret 20. mars 2006 av Fennris Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Han kom visst aldri lengre enn Mysticism: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=269135 Regner med det vil komme noen flere tråder nå som det er blitt en hel del som har fått spillet. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 "Max Level", ja. Hvordan fungerer det der? Hva bestemmer hvor høy den blir? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette er charactern jeg spiller med for øyeblikket: Klikk Her Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Faen jeg gleder meg til å lage min Dark Elf ved navn Drizzt Do'urden Steed skal han være 5766014[/snapback] DRIZZT! Min kan bli max 46.... Kan ha noe med at jeg valgte Nord, The Mage og Warrior... The Mage var kanskje ikke noe sjakktrekk å velge Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Min kan bli max 46.... Kan ha noe med at jeg valgte Nord, The Mage og Warrior...The Mage var kanskje ikke noe sjakktrekk å velge 5812850[/snapback] Samme som meg det, valgte the mage fordi jeg spiller som Paladin (custom class) mye restoration og destruction magi Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har ingen tidligere erfaring med Elder Scrolls spillene og er usikker på hva slags character jeg skal lage. Personlig er jeg ikke så fryktelig interessert i magi, men jeg liker tunge rustninger, sverd og buer (driver selv med bueskyting så det ligger i blodet)... En slags heavy-ranger? Ser dette oppsettet bra ut: http://www.oblivionmods.info/?Erik%20Blood...&15&16&17&19&20 Jeg syntes kanskje det ser litt overall svakt ut, men som sagt har jeg ingen erfaring med spillene. Jeg hadde vært veldig takknemlig om noen kom med forslag, så lenge jeg ikke er udugelig med bue, svak, eller ute av stand til å bruke en drøss av de beste våpene/rustningene så er jeg happy. Vanskelig kombinasjon kanskje... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg vil være Marksman / blades Thief og Dark Elf. Er det en god kombo? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg brukte masse masse tid på å lage en skikkelig pen kvinnelig character. Så er der noe fint å se på når jeg går inn i inventoryet Blir fremdeles litt overraska hvergang noen taler til meg som "lady", da... Lagde noe jeg kalte for War-Mage, med fokus på sverd og tung-rustningsferdigheter (og reparasjon), i tillegg til destruction og restoration magi (og conjuring, men har ikke fått til å utrette noe med det). Har funka bra hittil. Bruker mye healing, er kult å kunne skyte ildkuler, men samtidig foretrekker jeg å ha et godt gammeldags sverd i hånda (og skjold) når fienden kommer nært. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Har ingen tidligere erfaring med Elder Scrolls spillene og er usikker på hva slags character jeg skal lage. Personlig er jeg ikke så fryktelig interessert i magi, men jeg liker tunge rustninger, sverd og buer (driver selv med bueskyting så det ligger i blodet)... En slags heavy-ranger? Ser dette oppsettet bra ut: http://www.oblivionmods.info/?Erik%20Blood...&15&16&17&19&20 Jeg syntes kanskje det ser litt overall svakt ut, men som sagt har jeg ingen erfaring med spillene. Jeg hadde vært veldig takknemlig om noen kom med forslag, så lenge jeg ikke er udugelig med bue, svak, eller ute av stand til å bruke en drøss av de beste våpene/rustningene så er jeg happy. Vanskelig kombinasjon kanskje... På forhånd takk! 5828255[/snapback] Jeg kan hvertfall anbefale deg å velge marksman-skill hvis skal bli god med bue, selv ville kanskje bytta marksman med blunt eller blade ettersom det blir vanskelig å trene opp så mange forskjellige våpentyper (hvertfall tregt) evt. også bytte sneak med block hvis du vil bruke skjold. Du bestemmer selvsagt selv, men det virker for meg ut som du vil være ganske ren kriger. Endret 28. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg vil være Marksman / blades Thief og Dark Elf. Er det en god kombo? 5828324[/snapback] Kan vel funke det, men ville kanskje vurdert wood elf i stedet ettersom de i tillegg til marksman også har bonus sneak, agility og speed som er viktig for tyver. Endret 28. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå