Gunfreak Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 woodelfs har bous i marksman(bue) og blir også gode tyver. hva så må putte i for å få paralysering husker jeg ikke, men man kan få scrolls og våpen som sikkert gjør nytten, men første char blir faktisk en Thief, woodelf som bruker mest bue, men skal goså ha litt i illusion så jeg kan gjøre meg usynlig ettervært Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hoi, jeg trenger noen tips. Har ingen erfaring med tidligere Elder Scrolls spill. Drømmer om å være tyv, men samtidig kunne klare meg i kamper med enten blad-våpen eller bue (går det å kombinere?), på toppen av det hadde det vært ok med magi. Forslag til hvordan jeg bør stille inn denne? http://www.oblivionmods.info/ Hvis det er realistisk å få til ønsket mitt da Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 tyv: Dosmer eller Kajiit Stjernetegn: The Thief, eller The Shadow Specialization Stealth Attributes: her kan men velge litt hvilken vei man vil gå. jeg valgte speed og Agility Skills: her kan man også velge og vrake, jeg tar et standar Thief oppsett. Security Sneak Marksman Light Armor Acrobatics på de 2 siste tar jeg ting som er litt utenfor vanlig Thief saker. da tar jeg Illusion(usynlig spells) Blade så jeg altid kan bruke en dolk eller noe jeg finner Lenke til kommentar
atleau Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Forresten, hva er poenget med å ha mye WP? Ser at det jo ikke påvirker magicka, som int gjør. Er det noen vits å gå for fightermage uten int (Siden du ikke har noe mag til å kaste spells med...)? 5765301[/snapback] Etter sigende styrer Willpower hvor fort du regenererererer Magicka. Velger du High Elf eller Breton rase samt The Mage, Apprentice eller Atronach stjernetegn, så vil du få mer enn nok Magicka til å bruke til spells vil jeg tro. Lenke til kommentar
atleau Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 tyv: Dosmer eller Kajiit Stjernetegn: The Thief, eller The Shadow Specialization Stealth Attributes: her kan men velge litt hvilken vei man vil gå. jeg valgte speed og Agility Skills: her kan man også velge og vrake, jeg tar et standar Thief oppsett. Security Sneak Marksman Light Armor Acrobatics på de 2 siste tar jeg ting som er litt utenfor vanlig Thief saker. da tar jeg Illusion(usynlig spells) Blade så jeg altid kan bruke en dolk eller noe jeg finner 5768106[/snapback] Det der er prototypen på en snikende, klåfingra ryggpirker. Desverre så begrenser dette ditt levelling potensiale. I effekt vil du være en bedre tyv de første levelene, men deretter (høyere levels) vil mere ukonvensjonelle valg (annen rase, annen spesialitet) bli sterkere. Bosmer eller Wood Elf er en forholdsvis svak rase når en sammeligner rase specials, en Redguard vil være et mye bedre valg. Etter sigende er ikke bonus fra høy Endurance tilbakevirkende kraft, det vil si at det lønner seg å øke dette først/starte med så høy som mulig Endurance. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 det stemte kanskje i morrowind, men med den nye snikemotoren og stealth kills, tror jeg klassene er mer balanserte Lenke til kommentar
atleau Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 det stemte kanskje i morrowind, men med den nye snikemotoren og stealth kills, tror jeg klassene er mer balanserte 5771847[/snapback] Joda, ikke det jeg mente. Tror det kan være veldig morsomt å spille en sniketype i Oblivion. Men fakta er at en Bosmer eller Khajit på sikt ikke er best egnet til denne typen rolle (eller noen annen for den saks syld), selv om de starter ut bedre til dette formålet. Ingenting i systemet som hindrer en i å spille en hybrid klasse som kan det meste. Tenkte selv å spille en Bosmer sniketype, men etter å ha sett hvor dårlig denne rasen kommer ut i sammenligning med visse andre, så kommer jeg til å gå for en Breton altmuligmann. En Breton vil på sikt bli like god som en Bosmer i sniking, men en Bosmer kan ALDRI bli så bra som en Breton i magi. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Faen jeg gleder meg til å lage min Dark Elf ved navn Drizzt Do'urden Steed skal han være 5766014[/snapback] Hvorfor klarer ikke folk å bare lage en person utfra sin egen fantasi? Ta f.eks et hvilket som helst online fantasy-spill. Der møter du utallige varianter av Legolas (Leegolas, Legolass, Leggolasser, Liegolas) Drizzt'do Urden (Dritzz, Dirzzt, Drizzit) Aragorn (Agarorn, Arragorn, Arrygorn) Hva med å bare trene opp fantasien sinn litt og lage en helt egen fyr! Det er jo en mye større glede å gjøre det, enn å plagiere en allerede ferdig person. Selv skal jeg spille en custom built class jeg kaller Night Runner. En klasse med hovedvekt på security, illusion, shortblade, mercantile og light armor. 5766999[/snapback] Joda, selvfølgelig er det teit når man løper rundt på et spill som er online. Da er det å plagiere. Men når man skal spille et singleplayer spill så kan jeg ærli talt ikke skjønne problemet. Å da prøve å bygge opp en karakter etter en allerede eksisterende fiktionel figur er jo bare gøy. Night runner? sier at jeg må ha bedre fantasi. . . Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Night runner? sier at jeg må ha bedre fantasi. . . Følte du deg truffet siden du måtte slenge noe tilbake? hehe Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg prøvde bare å svare med samme mynt Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Likte tyven til gunfreak jeg Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Her er min Name: NoXstar Class: ? Gender: Male Race: Dark Elf (Dunmer) Birthsign: The Thief Specialization: Stealth Attributes: Speed, Strength Major Skills: Mysticism, Destruction, Marksman, Athletics, Light Armor, Blunt, Blade Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Destroyern min Håper han funker da, hva tror dere? Edit: fikse link Endret 18. mars 2006 av xantir` Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Merket dere noe spesiellt til "Luck" i Morrowind? Kan huske at jeg aldri la merke til at dette hjalp noe. Men kanskje det er vitsen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 tror du må ha ganske høy for å merke noe serlig Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg hadde vel 70 eller noe i Morrowind. Så jeg skal ikke "waste" points på det i Oblivion. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hadde noe lignende dette i Morrowind som fungerte ganske bra, mulig jeg jeg prøver det igjen i Oblivion. Ikke noe satse på for de som liker magi Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Character gen - Live - nå http://www.easygamerscore.com/ Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har prøvd meg litt i det der, men klarer ikke helt å bestemme meg. Når jeg spiller morrowind pleier jeg spille som battlemage. Heavy armor og longblade med litt healing og destruction spells. Pleier også å bruke evig med enchantments. Noen som kan sette opp en battlemage som dere syns er bra? Går ut i fra at man kan lage cobnstant effect enchantments i dette spillet og...? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har prøvd meg litt i det der, men klarer ikke helt å bestemme meg. Når jeg spiller morrowind pleier jeg spille som battlemage. Heavy armor og longblade med litt healing og destruction spells. Pleier også å bruke evig med enchantments. Noen som kan sette opp en battlemage som dere syns er bra? Går ut i fra at man kan lage cobnstant effect enchantments i dette spillet og...? 5780999[/snapback] Min Battlemage, eller 'Destroyer' som jeg liker å kalle den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå