Kris R Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Fant denne linken: http://www.oblivionmods.info/ Her kan du spesifisere karakteren din, og så blir hp, max lvl, og skills regnet ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 nice find, nå vet jeg hvordan Thief'n min blir Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Forresten, hva er poenget med å ha mye WP? Ser at det jo ikke påvirker magicka, som int gjør. Er det noen vits å gå for fightermage uten int (Siden du ikke har noe mag til å kaste spells med...)? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 WP i morrowind gjør at magi ikke biter like bra på seg. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Fikk du ikke fatigue av Willpower? Tror du gjør det i Oblivion også, skal sjekke. Lenke til kommentar
olebro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei igjen. Fin link. Jeg gleder meg vanvittig til spillet kommer i posten. Det jeg lurer på er: Finnes det noen i dag som gidder å spille lange rollespill som warrior, kriger, berserk barbar osv.? Jeg mener, det eneste du gjør er å gå rundt å hakke monstre i stykker. Blir en smule kjedelig i lengden. Jeg spiller alltid en person som kan bruke magi. Da kan man iallefall få masse variasjon i de forskjellige formlene og magien. Også blir man etterhvert sinnsyk sterk. En vanlig barbar virker på meg som veldig ensformig. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 men hva er denne max lvl tingen? var ikke noe ekte max level i morrowind Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har lest på spoilerforumet at maxlvl er 60. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Faen jeg gleder meg til å lage min Dark Elf ved navn Drizzt Do'urden Steed skal han være Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 @olebro Einig. Spelar alltid som magikar eller ein eller annan form for subterfuge-karakter. No gleder eg meg særs til spelet kjem! Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Tch, tøv. Eg var ein perledykkande ridder i Full Plate Mail i Morrowind, og neimen om eg ikkje skal vere det i Oblivion òg! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, WP øker ikke fatigue ser det ut som. Så hva er da poenget med mye WP? Og hva er poenget med fatigue? Svømming? :S Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Faen jeg gleder meg til å lage min Dark Elf ved navn Drizzt Do'urden Steed skal han være 5766014[/snapback] Hvorfor klarer ikke folk å bare lage en person utfra sin egen fantasi? Ta f.eks et hvilket som helst online fantasy-spill. Der møter du utallige varianter av Legolas (Leegolas, Legolass, Leggolasser, Liegolas) Drizzt'do Urden (Dritzz, Dirzzt, Drizzit) Aragorn (Agarorn, Arragorn, Arrygorn) Hva med å bare trene opp fantasien sinn litt og lage en helt egen fyr! Det er jo en mye større glede å gjøre det, enn å plagiere en allerede ferdig person. Selv skal jeg spille en custom built class jeg kaller Night Runner. En klasse med hovedvekt på security, illusion, shortblade, mercantile og light armor. Endret 17. mars 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hva med å bare trene opp fantasien sinn litt og lage en helt egen fyr! Det er jo en mye større glede å gjøre det, enn å plagiere en allerede ferdig person. 5766999[/snapback] Eg lagar vanlegvis ein inkarnasjon av meg sjølv. Eg tek mitt eige namn, eventuelt med eit lite tillegg, og velger klasse og alignment etter det som passar min eigen personlegdom. Noko som gjer at eg har det med å ende opp som ein variant av neutral good wizard. Ikkje særleg oppfinnsamt det heller, men det blir i alle fall "ein heilt eigen fyr". Eg trur det finst to typar rollespelarar: dei som plasserar "seg sjølv" inn i spelet, og dei som spelar ein annan karakter. On-topic: Eg synest det er litt dumt at ein ikkje kan nå like høgt level med alle konfigurasjonar...men dette var vel gjort på samme måte i Morrowind òg? Kay Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, WP øker ikke fatigue ser det ut som. Så hva er da poenget med mye WP? Og hva er poenget med fatigue? Svømming? :S 5766982[/snapback] WP øker resistansen din mot magi Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, WP øker ikke fatigue ser det ut som. Så hva er da poenget med mye WP? Og hva er poenget med fatigue? Svømming? :S 5766982[/snapback] WP øker resistansen din mot magi 5767133[/snapback] Leste et eller annet sted at WP styrer hvor fort du regenererer magicka. Er dette helt på viddene, eller...? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 kan også stemme, lurer også på om WP styrer hvor høyt du kan komme i de magiske tingene som står under WP Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Går det ann å bli en snikende tyv som spesialiserer seg i bueskyting og paralyseringsformler? Iallefall hva trenger jeg å putte poeng i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå