RoarN Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei. Jeg er nå snart ferdig med billappen og er på let etter bil. denne skal brukes for det meste til langkjøring (9 mil) og litt bykjøring, jeg er ikke noe "råne" person , så jeg setter ikke motor størrelse og utsende først. Noen av kravene jeg har er: 1. Sikkerhet. 2. pålitlighet (har ikke tid til og mekke på bilen selv og er ikke bilkyndig) 3. Sikkerhet 4. 4 eller flere seter 5. kjørekomfort Pris er ikke så altfor viktig, Noen som har noen forslag på biler jeg bør lete etter, Har sett i nærområdet, men finner ikke så mye interessant, Eneste jeg har sett på er en Rover V6, prisen er nok prutbar. Takk for all eventuell hjelp. Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg personlig liker BMW 5 serien E-39 serien MEGET godt, du kan finne mange biler i den prisklassen som er E-39. Alt fra 2 liter motor til 2,8 liter motor. Kanskje du tilogmed finner en 4 liter motor, de finnes, men er veldig sjelden i Norge. Hvis du synes 5-serien er for liten, så tar du bare heller 7-serien i samme årstall 1996-2002. Den er større og har samme motorer, og koster faktisk ikke noe mer. Sikkerheten i en 5-serie E39 er ihvertfall meget bra, og komfort er på topp. Og etter det jeg vet så er driftsikkerheten også bra. I tillegg så har den 5 seter! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 til den prisen og de kravene er det bare 1 bil som teller .. Lexus IS200 .. 6 år på rad som vinner av JD Power sine målinger det er blitt så vanlig å se Lexus IS200 på topp av disse listene at Lexus selv har sluttet å annonsere det på sidene sine.. ikke bare er den mer spennende å kjøre enn en BMW 3serie mend en holder mye lengre og beste av alt er at nye IS har nettop kommet på markdet så prisfallet har skjedd (det var ikke merkbart) og Bilen holder seg GODT i pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...5&pos=15&tot=20 2liter rekke6 150hester bakhjulstrekk og best av alt.. den sitter som en gud på veien jeg har en BMW 3serie, bruttern hadde en BMW, morra mi hadde en BMW onklen min hadde en BMW .. alle har vert plaget av feilene BMW ikke har... Lexus har ikke det, faktisk er det bare 1kjent feil.. og dete r CDspilleren i 99 modellen spiller ikke brente CDer.. (noe som ble byttet på en utvidet garanti) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hva med en Audi A8 eller en BMW 728? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 1. Sikkerhet. 3. Sikkerhet Enig med Kebab Gud og RoarN. Pluss at jeg vil foreslå Saab 9-5 som sikkert alternativ. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Helt klart en Lexus, fremfor kebabtraller (håper ingen blir fornærmet over uttrykket) Kebab Gud: Det er vel 154 hester for å være pinlig nøyaktig? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Helt klart en luksus Limousin fremfor wannabe jappser Dessuten er det kun bayerne som er kebabtraller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå