DilliMusic Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 har kjøpt meg et midi keyboard og plugger det til pc'n. i følge en toutorial skal det nedlastes en driver, det gjør jeg men når jeg installerer den driveren får jeg opp en mld av microsoft. at hvis jeg fortsetter innstalleringen vil systemet bli ustabilt og kan gjøre det slik at jeg kan slippe in virus osv osv. men den filen ser jeg blir nedlastet i en toutorial da. hva skal jeg gjøre? jeg trenger den driveren veldig eller så får jeg ikke brukt midi keyboardet. kan fortsette installeringen men da vil det bli ustabilt osv. men hvsi jeg da fortsetter da og pc'n min blir veldig ustabil og slikt kan jeg ikke bare formatere pc'n? er sikkert feil sted og skrive denne topicen på men fant ikke noe bedre sted. sorry:( Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette er en vanlig melding når du laster ned et program fra nettet og en advarsel om at du skal være obs. Er du sikker på at du laster ned fra et sikkert sted og virkelig vil installere så bare fortsett. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Dette er en vanlig melding når du laster ned et program fra nettet og en advarsel om at du skal være obs. Er du sikker på at du laster ned fra et sikkert sted og virkelig vil installere så bare fortsett. 5765012[/snapback] lastet ned fra hjemmesiden til det produktet jeg kjøpte. kjøpte en m-audio keystation 49e(midi keyboard) lastet ned filen fra www.m-audio.com som er hjemmesiden deres Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Denne tråden er feilpostet da den har med windows å gjøre - dette har vi en egen kategori til. Feilposter i annet om hardware stenges, bruker bes opprette ny tråd i rett forum . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg