Composer Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er det noen der ute som har noen bra rock ballader og anbefale? Av type soundgarden - black hole sun eller Led zeppelin - Ten years gone! Musikk som passer bra til snowboard-kjøring og sånn! Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Led Zeppelin-Immigrant Song Black Sabbath-Children Of The Sea Sweet-Fox on the run Judas Priest-Revolution Steel Dragon-We all die young Steel Dragon-Blood Pollution +++ Steel Dragon er bandet som er med i filmen "Rockstar" eller hva den heter. Steel Dragon er rått.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg kjører ofte til Finntroll og In Flames. God musikk å kjøre til. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Grunge, rap, punk og hard-rock er perfect snowboardmusikk. Min spilleliste under vinterferien Rage Against the Machine - Bombtrack Audioslave - Set it off Dead Kennedys - California Uber Alles Cypress Hill - Trouble Audioslave - Show me how to live Lostprophets - Fake Sound of Progress Turbonegro - Fuck the World System of a down - BYOB Susperia - Chemistry Audioslave - I am the highway Nirvana - Lounge Act Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Souls of Mischief - 93 'til Infinity Lenke til kommentar
Composer Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Thx.. Konge-låter! Kom gjerne med flere! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er du freestyle-typen er det digg med sanger som er på snowboardfilmer Lenke til kommentar
Composer Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg liker egentlig alt slags type musikk, bare det passer.. Men jeg var egentlig ute etter slike rolige låter å bruk som intro eller avsluttende i en film jeg lager. Er chill med rolige gitar låter! Lenke til kommentar
esk1mo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 john frusciante-murderers! mest chille snowboard sangen du kan tenke dæi! Lenke til kommentar
sh- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Misfits selfølgelig, da går det unna i alpint bakken! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Unødvendig bump. Nå for tida bruker vi samlingstråder for anbefalinger for å unngå at forumet fylles opp av snevre anbefalingstråder. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg