Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Som topic sier, så føler jeg at det er alt, alt for lite nyheter om Linux/GNU Linux ++ Det er liksom et Microsoft monopol her, så litt om andre operativ system enn Windows og Mac hadde vært greit Takker for all respons og hjelp Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er ikke alle nyheter vi får med oss, og dersom noen har tips, er det bare å sende dem til tips _AT_ programmer.no. Eg prøver å følge med på ein del Linux-informasjonskanalar, men det er ikkje alt som vil være så interessant for størsteparten av våre lesarar. Uansett, det kjem i alle fall ein sak sånn omtrent nøyaktig akkurat no. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det burde være fleire OSS/FS nyheter generelt og ikkje bare om GNU/Linux. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg startet en avstemning for å høre mer om hva folket synes: Synes dere det er for lite fokus på Linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå