Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Fraps går ikke å laste ned i full verson. 5785059[/snapback] Nei, for det er det ingen som har. 5785541[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551013 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fraps går ikke å laste ned i full verson. 5785059[/snapback] Nei, for det er det ingen som har. 5785541[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551013 5787841[/snapback] Tror du ikke jeg vet det? Jeg har Fraps selv. Kunne du ikke kjenne ironien? Selfølgelig går det å laste ned Fraps i fullversjon. Edit: Leif stakk innom. Endret 21. mars 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Hvordan? Ingen sier det EDIT: Jeg spør deg senere.. Endret 21. mars 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvordan? Ingen sier det 5789102[/snapback] Ingen sier hvor/hvordan fordi det er i mot retningslinjene. Kek. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 kan du sende meg en PM eller en mail da? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nei, du bør ikke lage flere filmer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg kan lage filmer. Jeg vet jeg kan, og INGEN av dere kan dra motet ut av meg. Det lover jeg. Jeg ble født i en by når jeg var vledig liten. Jeg læret meg å snakke, jeg lærte meg å gå på do. Jeg var en helt vanlig gutt. Jeg levde et frederlig liv i ett hvitt hus. En dag fikk jeg en ide: Jeg ville lage en film. Men den filmen ble ferdig. Neste dag fikk jeg en ny ide: Det var å gå en tur i skogen. Den tredje dagen fikk jeg den beste ideen: Det var å lage en wow film. Jeg har laget ett dikt til dere som synes filmen min var dårlig. En vårdag flyr sommerfuglen harmonisk gjennom den skye vårluften. Dens dømmeverdige saks forspillings og dufende tone. En natt vil den gå i lun og sove til neste vår. all nattens harmoniske allforspillte kraft vil nå bli satt i makt. Det var alt jeg hadde å si til dere. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Takk for det fine "diktet" Trevakt. Beklager at jeg ikke rekker å skrive mer ettersom jeg har en bøtte utenfor som jeg har en ustoppelig trang til å spy i akkurat nå. /afk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Enda en hyggerlig kommentar... Dere øderlegger meg bit for bit, hvis dere ikke vet det. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Da kan man jo kanskje be noen stenge tråden sånn at du slipper å bli flamet? Og hva forventer du egentlig? [fjorten tegn bla blaaaa guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeefuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggggggg ggggggHvor lange skal jeg gidde å si guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu? Det er fjortentegnsregelensin skyldddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddskal jeg stoppe nå? NåNåNåNånååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååden enesteg grunnen at jeg gjør dette er fordi jeg kjeder meg. meeeeeeeeeeeeegmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ... ... ... Masse piss. Endret 21. mars 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Om du ikke vil at vi skal svare mer kan du alltids trykke "rapporter" og skrive at en moderator kan stenge tråden da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nei. Ikke steng den ennå.. Jeg har en liten plan som jeg vanter på å få iverksatt.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Verdens herredømme? :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Innrøm det; filmen sugde hæstk*k. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 aha, u greier ikke å skrive HESTEKUK engang.. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 aha, u greier ikke å skrive HESTEKUK engang.. 5789542[/snapback] Du vet at du driter deg ut noe helt inn i o-dalen nå? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hvem sa han skulle skrive det? hestkak!1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg har funnet en film som er dårligere: se her dere.. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nei, den der var MYE bedre enn din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg