Gå til innhold

Min nye film

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker vanligvis Pinacle Studio, men jeg synes ikke det lager noe skarpere filmer. Jeg gadd ikke instalere det på denne PCen bare for én film.

Jeg tror det har noe med at jeg bare har fraps beta.

Lenke til kommentar
åh herregud fikk nesten lyst til og gråte.... dette var helt for jævlig.... for litt konstruktivt kritikk: Fps 'n sugde skjermkortet ditt er til og grine av og når du sloss hopper du rundt som du er høy på en blanding av cornflakes og amfetamin... jesus bedre lykke til neste gang

5774060[/snapback]

pass kjeften din..

Lenke til kommentar
åh herregud fikk nesten lyst til og gråte.... dette var helt for jævlig.... for litt konstruktivt kritikk: Fps 'n sugde skjermkortet ditt er til og grine av og når du sloss hopper du rundt som du er høy på en blanding av cornflakes og amfetamin... jesus bedre lykke til neste gang

5774060[/snapback]

pass kjeften din..

5776527[/snapback]

"Cinimoe" jeg kjenner han irl slapp av selv...

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldingene deres. Nå vet jeg i hvertfall at jeg kommer til å lage flere WoW filmer. Dette var skikkerlig opppmuntrene ass.

Lenke til kommentar
Takk for alle tilbakemeldingene deres. Nå vet jeg i hvertfall at jeg kommer til å lage flere WoW filmer. Dette var skikkerlig opppmuntrene ass.

5777313[/snapback]

Herregud da.

Du ber om respons, men det du egentlig vil ha er bare positiv feedback? Filmen var dårlig. Du får tilbakemelding om at den er dårlig. Du takler det ikke. La være å be om feedback i det hele tatt da.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å laster ned filmen nå, i stor spenning gleder jeg meg til å dobbeltklikke den wmv'en som farer ned i helvettesfart. Men du, et par ting.

1. Du lager en film, og du må legge mer arbeid i å skrive tekst for å forklare selve budskapet ved å poste i forumet, enn å bare legge opp storyen enklere?

2. Du skriver som en nyinnvandret 'allah acbar', thumbsdown.

3. Jeg har ikke fått lasta ned enda.

Lenke til kommentar

Ok, jeg lasta ned filmen. Starta den.

Det første jeg gjorde, var å spøle. Det andre jeg gjorde, var å sjekke dine tidligere post og alder.

Du, du kan bare formatere, slette alt av opptak du har liggende fra WORLD OF WARCRAFT; COUNTER-STRIKE whatever spill du tar opp film i.

Det der er noe av det mest idiotiske og skandalmektige jeg har sett i mine 8 år på internett. Det finnes idioter, det finnes ei jente som heter Tonio og til slutt har vi mentale sjeler som streber etter å spise av sine egne lem.

Men i båsen du bør plasseres finnes det ingen andre. Dette var faktisk DÅRLIG, KJEDELIG, UMEKTIG og FATALT.

Du BØR og SKAL legge fra deg Fraps og "Windows Movie maker", før du ødelegger din egen familie.

Jeg ville ikke sett på filmen der om jeg så hadde stått fast i en heis resten av mitt liv..

IDIOT.

Lenke til kommentar
Ok, jeg lasta ned filmen. Starta den.

Det første jeg gjorde, var å spøle. Det andre jeg gjorde, var å sjekke dine tidligere post og alder.

Du, du kan bare formatere, slette alt av opptak du har liggende fra WORLD OF WARCRAFT; COUNTER-STRIKE whatever spill du tar opp film i.

Det der er noe av det mest idiotiske og skandalmektige jeg har sett i mine 8 år på internett. Det finnes idioter, det finnes ei jente som heter Tonio og til slutt har vi mentale sjeler som streber etter å spise av sine egne lem.

Men i båsen du bør plasseres finnes det ingen andre. Dette var faktisk DÅRLIG, KJEDELIG, UMEKTIG og FATALT.

Du BØR og SKAL legge fra deg Fraps og "Windows Movie maker", før du ødelegger din egen familie.

Jeg ville ikke sett på filmen der om jeg så hadde stått fast i en heis resten av mitt liv..

IDIOT.

5778185[/snapback]

Sammenheng, hvor? :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...