Gå til innhold

jeg skjønner mindre

turboshock

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg sliter litt. Har akkurat kjøpt ny PC, har bare beholdt RAM fra den gamle. Slik ser den nye PC'n ut:

Hovedkort: Asus A8N32-SLI Deluxe

Prosessor: AMD Athlon 64 3700+

Grafikkort: GeForce 7800GT

Minne: Corsair 1024 XMS4000 "500"

Harddisk: Samsung Spinpoint P120S SATA

Jeg satt sammen maskinen selv uten problemer, har fått den igang og installert windows osv. Problemet er når jeg skal spille, etter mellom 1 og 10 minutter blir jeg kastet ut i windows og får beskjed om at en feil er oppstått. Dersom jeg tar ut en minnebrikke så fungerer det greit, uavhengig av hvilken jeg tar ut. Er altså tydeligvis noe med minnet som ikke fungerer, men hva?

Jeg har prøvd å lese på forum rundt omkring, men det er mye med timinger, volt osv som jeg skjønner mindre av :hmm:

Er det noen som har noen idé om hva som kan være galt og som i tillegg kan forklare det til meg som om jeg var 3 år gammel?

Det hadde i så fall vært fint, for begynner å bli rimelig frustrert. :cry:

Mvh

Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...