Heilage Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Tok et bilde på skolen av en i klassa. Gi gjerne konstruktiv kritikk og forslag til endringer. Endret 16. mars 2006 av Marley Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Synes dette var et tøft bilde Har ikke så mye konstruktivt å si på dette, så det tyder jo ganske bra. Hvilke innstillinger har du brukt? (Kamera og photoshop!) Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Spennende og artig bilde! Kanskje litt mørkt på fjeset, men ellers knall! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Stilig, men jeg er litt uenig i utsnittet. Jeg ville hatt mer ansikt og mindre overkropp, for å si det sånn. Støyen syns jeg kler bildet, det kunne med fordel vært bittelitt mer. Fint med den svake rød(?)tonen. Innstillinger og etterbehandling er kjekt å vite litt om, ja, med mindre det er en yrkeshemmelighet. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Liker hvor hvitt han er i håret, men skulle gjerne sett mer av det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Takker for alle svar her. Det er vanskelig å få mer av hodet, da bildet originalt slutter ved hodet, siden bildet ikke var så enormt planlagt. Jeg orker ikke å ramse opp alle verktøyene jeg har brukt, men kan nevne Channel Mixer, Levels, Brightness/Contrast og Selective Color. Det handler bare om å eksperimentere. Maximus: Du som er uenig i utsnittet, hva tror du om å kutte bildet under, så vi får et bredere utsnitt med mindre av kroppen? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Nja, da ville jeg heller gjort jobben før jeg trykket på utløseren, men det blir vanskelig nå. Du kan jo eksperimentere med utsnitt og sjekke om det blir bedre eller verre. Kunstneren har alltid det siste ordet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Originalbildet er mye større, så jeg kan eksperimentere litt med bredere utsnitt i morgen. Takker ialelfall for kritikken. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Tøft bilde, har en del bilder med lignende effekt, skikkelig tøff effekt, og bilde Endret 16. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå