LowBalls Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) hei! mamma kjøpte seg en 6101 idag, og denne er nå fulladet. jeg sier at henne kan ta den i bruk med engang, men henne sier at den må lade i 12timer, er ikke det feil? var det ikke bare de gammeldagse mobilene/batteriene som måtte lade i 12timer? og hadde vært fint om noen kunne gi en link til et eve. svar på dette. tillfelle henne ikke tror på det forum folkene sier. Endret 16. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 hei! mamma kjøpte seg en 6061 idag, og denne er nå fulladet. jeg sier at henne kan ta den i bruk med engang, men henne sier at den må lade i 12timer, er ikke det feil? var det ikke bare de gammeldagse mobilene/batteriene som måtte lade i 12timer? og hadde vært fint om noen kunne gi en link til et eve. svar på dette. tillfelle henne ikke tror på det forum folkene sier. 5764697[/snapback] Tror det bare var de gammle mobilene,, på min telefon , SE w550, så sto det i "quick starter guide" at den skulle lades i ca 2,5 timer. til den var oppladet... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 jeg sier at henne kan ta den i bruk med engang, men henne sier at den må lade i 12timer, er ikke det feil? 5764697[/snapback] Det står i manualen hvor lenge og hvordan du skal lade. Står det ikke noe spesielt om dette, er det ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Monique Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 hei! mamma kjøpte seg en 6101 idag, og denne er nå fulladet. jeg sier at henne kan ta den i bruk med engang, men henne sier at den må lade i 12timer, er ikke det feil? var det ikke bare de gammeldagse mobilene/batteriene som måtte lade i 12timer? og hadde vært fint om noen kunne gi en link til et eve. svar på dette. tillfelle henne ikke tror på det forum folkene sier. 5764697[/snapback] Skrev inn til SE med det samme spørsmålet bare noen få uker siden og dette svaret fikk jeg tilbake: --- Hei xxx! (navn tatt bort) Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Ni kan ladda telefonen hur ni vill och hur ofta ni vill Batteriet laddas från tomt till fullt på ca 4 timmar. Det spelar ingen roll ni har tömt batteriet eller int. Med vennlig hilsen xxxxxx(navn tatt bort) Sony Ericsson Call Center --- Det var før det var viktig å lade i et utall timer, og da sto også dette i brukerhåndboken eller i et papir ved siden av. Nå er vistnok batteriene anneledes og skal ikke behandles likt. Nå enes man vel ikke om akkurat hvordan behandle batteriene...men å lade i 12 og 24 timer er altså ikke nødvendig. Man kan måtte lade telefonen noen ganger før den når maks brukstid har jeg også hørt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det var en guide på hw.no om dette en gang... søk og du skal finne. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Herreminhatt. Dette blir det spurt om hele tiden. Søk på forumet! Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Første gangen jeg lada min SE K750i lada jeg den i et døgn ca. Uannsett om den var fullt lada eller ikke. Jeg bruker å gjøre dette med nye telefoner. Det stod vel i manualen at man skulle lade den i 4 timer eller noe ja. Mener å huske det, men jeg valgte allikevel å lade den i et helt døgn. Har no fungert bra det, men da lot jeg mobilen være av da, mens jeg lada den. Det har jeg alltid gjort med den nye telefonen min, da jeg uannsett har en backup telefon med vekkeklokke som jeg bruker når SE`en er på lading. Det er normalt om natta. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette står i bruksanvisningen din hva nokia anbefaler, i tillegg er det diskutert MANGE ganger før her på forumet (søk! ). Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg