wil Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei. Har en SonyEricsson K750i her, som jeg gjerne vil oppdatere. Jeg tenkte jeg skulle prøve i dag, men kom ikke så alt for langt da, jeg fikk beskjed om at jeg kanskje måtte ha fult batteri for å kunne oppdatere den. Må jeg virkelig ha 100% batteri for å kunne oppdatere den altså? Isåfall må jeg vente litt før jeg oppdaterer den, for jeg gidder ikke å lade den opp igjen før den er helt utlada. Noen som kan si noe om det? Vennelig hilsen. wil. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Nei, det må du ikke. Jeg har oppdatert flere ganger uten å ha 100 % batterikapasitet. grunnen til at produsenten skriver 100 % er for å forhåndsgardere seg. Slik at ingenting galt kan skje. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Nei du må ikke. Men det er fare for at den mister kontakt underveis når det er bare ca 1% igjen. Så for å helgardere seg sier de FULLT batteri. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Ok. Skal prøve det i morgen. Har ikke tid for øyeblikket. Fikk det ikke helt til før i dag, men skal se litt på det senere. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei, jeg lurte på noe ang oppdatering på k750/w800i. 1. hvordan finner jeg ut at det har kommet en ny oppdate? 2. hvor kan jeg finne ut om hva de nye oppdate'ene gjør? Mvh meg Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei, jeg lurte på noe ang oppdatering på k750/w800i. 1. hvordan finner jeg ut at det har kommet en ny oppdate? 2. hvor kan jeg finne ut om hva de nye oppdate'ene gjør? Mvh meg 5788013[/snapback] Det er en egen tråd her på amobil, men er ikke helt oppdatert, så sjekk ut denne oppdaterte lista over firmware til K750i/W800i Lenke til kommentar
Armani Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 For å sjekke programvare versionen på Sony Ericsson telefonener med joystick. >*<<*< altså = høyre, stjerne, høyre høyre, stjerne, høyre Nyeste Software til K750i er R1BC002 Forige software var R1AA008 Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvorfor venter du til den er utlada med å lade, det er jo bare tull Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er vel li-polymer batterier i disse telefonene, så det er jo bare tull å drive opp og utladning. Bare lad den opp, og så Oppdater telefonen. Å ha nok strøm er ikke så dumt, for om den skulle gå tom for strøm under oppdatering vil flashing feile og mobilen bli lite virksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå