Leasch Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ok. Då skal jeg bruke solarium 1 gang i uka, til æ blir brun. Vil ikke dø fortidlig.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Personlig synes jeg kreftfaren er blåst litt for mye opp. Menneskeheten har jo overlevd i mange mange tusen år uten at det har blitt skrevet om noen liknende sykdommer i historiebøkene. Hvorfor skal det da plutselig regne krefter fra himmelen og "smitte" halvparten akkurat i det 20. og 21. århundre? 5765461[/snapback] Det tror jeg faktisk har veldig mye med at vi bruker alt mulig fra tilsetningsstoffer i maten vår, biler som slipper ut eksos, osv.. At man har faktorer som sol, røyk (og andre ting jeg ikke kommer på i farta) som faktisk trigger dette ut i systemet vårt høres nå logisk ut for min del hvertfall. Husk at folk levde hvertfall mye mer naturlig før uten all den dritten vi får i oss idag, men nå døde de også av helt andre grunner som influensa og slikt òg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå