x871kx6167ss7 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei Jeg har et Socket 754 HK fra albatron. For litt over et år siden instsalerte jeg vannkjølingen fra Thermaltake i PCen min. Da måtte jeg fjerne feste til CPUkjøleren. Nå ca. et år senere har jeg gått lei av den drittkjøleren som ikke gjør annet enn å ødelege PCen min Så jeg har tenkt til å innstalere vanlig luftkjøling igjen. Men problemet er det at jeg ikke finner feste for vanlig kjøler. Det har blitt rotet bort pga av flytting osv. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe et sånnt feste? Har funnet halve Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Kjøpte et demo-hk som kom uten festeramme og bakplate til kjøler, tror det var fra Komplett.no - tok en telefon og de sendte samme dag. Dvs. har du hørt med butikken hvor du kjøpte kortet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Det var vel ikke BigWater du hadde vel? Så det du mangler, er altså festerammen for kjøleren? Er denne rammen lik for 754 og 939 eller? Edit: Denne rammen du mangler? Endret 18. mars 2006 av kremt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå