Gå til innhold

fjerne gammelt OS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du innstallerer XP får du noen beskjder underveis, bla. at du kan formater harddisken (C:) og innstallere den nye oppå der. Det er viktig at du bruker god tid de første gangene du skal gjøre dette og lese nøye gjennom menyen som er foreslått. Ofte misforstår man hva som står der og gjør en innstallering uten ny formatering av samme disk og da oppstår problemet du siterer til.

Sett CDen i spilleren, velg restart på maskina og du får opp et valg om å starte fra boot (CDen) Når du gjør dette er det bare å følge videre, men les nøye!

VIKTIG: Ikke innstaller rett fra cden som et vanlig program uten å restarte mskina.

Lenke til kommentar

hm..

jeg følger bra med når jeg installerer. Har aldri sett jeg får spørsmål om å formatere.. hm.. jeg prøver på nytt jeg.. Men nå ligger det 2 stk inne. Omjeg setter cd'n i og gjør som du sier, og velger formater. Kommer den til å formatere begge to da??

Lenke til kommentar
hm..

jeg følger bra med når jeg installerer. Har aldri sett jeg får spørsmål om å formatere.. hm.. jeg prøver på nytt jeg.. Men nå ligger det 2 stk inne. Omjeg setter cd'n i og gjør som du sier, og velger formater. Kommer den til å formatere begge to da??

5764753[/snapback]

Formaterer du c: disken din forsvinner ALT du har på c:

Når du kommer til formaterings valgene bør du velge NTFS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...