pizzafordi Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Håper folk kan skrive ned sine erfaringer med forskjellige skjermer, både dem som er gode på pris og dem som er gode generelt uansett pris. Så dem som er på utikk etter en skjerm kan gå inn her og få forklart hvilken de trenger eller bare myse og få en oppdatering. Fordel å ha DVI på skjermen går jeg sterkt utfra, ser en god del selges uten. PIVOT? hva er PIVOT? Er det ikke bare å kjøpe en 17 tommer til 1800kr? hva skal en med widescreen, er ikke widescreen kun beregnet spillefilmer, tv titting generelt? så hvis en spiller spill så bør en holde seg vekke fra widescreen? Er det ikke nok med 1stk DVI, trenger jeg andre koblinger? usb har de fleste nok av, eller kan få nok av, ser liten vits i å ha usb på skjermen. 25ms/12ms/8ms/4ms 17 tommer eller 19 tommer, hørte noen sa 19 tommer lcd tilsvarer en 17 tommer crt? så hvis en går for en 17 tommer 3ms skjerm så merkes det som en 15 tommer skjerm og en har kjøpt katta i sekken? Samsung Syncmaster 930BF 4ms 19" ser noen klager på fargene, ble skremt nå, perfekt spillskjerm til 3000kr https://prisguiden.no/product.php?product_id=34095 jeg tar utgangspunkt i at det beste valget er 19" med DVI og har 4ms. så hvis den rimeligste beste har dette som ovenfor men med noen klager, hva med en 960Bf henter en seg inn igjen på alle problemene, og har en skjerm å leve med i 5-10 år framover? Ellers hvis jeg har glemt å fått med noenting så skriv Personlig så skal jeg kjøpe skjerm til spilling. Jeg testen en 25ms, en eldre Fujitsu, det var kansje ikke akkurat det beste og lystyrken var kraftig. Stor fordel at det er sunnt for øyene. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 25ms/12ms/8ms/4ms 17 tommer eller 19 tommer, hørte noen sa 19 tommer lcd tilsvarer en 17 tommer crt? så hvis en går for en 17 tommer 3ms skjerm så merkes det som en 15 tommer skjerm og en har kjøpt katta i sekken? 5764467[/snapback] Jeg mente det var omvendt her jeg, 17"LCD er like store som 19" CRT, 19" LCD er like store som 21" CRT osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå