Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kom over denne posten når jeg søkte. Det var den gangen. Så kom Spotify etc, og plutselig ble mye av musikken tilgjengelig uten at jeg måtte gjøre dette manuelt. Så LP'ene ble pakket vekk... Geir Men låter musikken akkurat likt som på dine helt egne og mer eller mindre "perfekte" lp-plater? Husker en gammel zappa plate som jeg "rekjøpte" for en stund siden, og den låt altfor "perfekt" i ny utgave ... Så jeg har kopiert all gammel musikk inn på dataen, med alle de fine ripene og hakkene, som tross alt også har en og annen historie bak seg. Fin tråd denne her, når den "levde" Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Mye av musikken "låter ikke likt" på LP-platene heller lenger, når jeg hører på dem på nytt noen tiår senere. Det har noe med tid og sted å gjøre, antar jeg. Tråden døde i 2009, da ble jeg syk og var borte fra forumet en god stund. Geir Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Denne tråden var det lenge siden jeg har sett! Husker den godt. Du får si fra her om det frister å ta opp igjen 'prosjektet'. Med Spotify-konto trenger det jo ikke bli dyrt heller - iPoden kan erstattes med en ny spilleliste. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå