Gå til innhold

Utfordring: Dine favoritter på min iPod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"I' mad at you", av "Mystery Slang". Her har man passe gangspjæret klyvd av Harleyen, eller støvsugeren, og oppdager at passasjeren man trodde var en venn som bare helt naturlig fulgte etter fra puben, viser seg å være utmerket gjødning for det pæretreet som man heldigvis enda ikke har beskjært i hagen hjemme. :cool:

8402682[/snapback]

Den fant jeg ikke på iTunes.

Jeg tror ikke dette utvider musikkhorisonten din, men jeg prøver likevel.

Min ABSOLUTTE favorittsang:

R.E.M. - Everybody Hurts  :love:

8404403[/snapback]

Har jeg. :cool:

80 talls hårrock solide riff og fet vokal?

Autograph - Turn Up The Radio

8405609[/snapback]

Originalen nådde ikke helt opp desverre. Men den akustiske versjonen hørtes litt spennende ut, så den kjøpte jeg. :thumbup:

Vamp med Månemannen er fin. Fant den på iTunes :yes:

8405700[/snapback]

Ikke min favorittlåt av Vamp, er jeg redd.

Geir :)

Lenke til kommentar

My Midnight Creeps - Don't Let'em Bring You Down

Bandet besterår av Madrugadagitarist Robert Burås (Vokal) og Riccochetsgitarist Alex Kloster-Jensen. Dystre stemninger, tøffe riff. Plata Histamin som denne låta er tatt ifra, er muligens min favoritt hittill i år.

Lenke til kommentar
The Verve - Bittersweet Symphony

Kan hende det staves Bitter Sweet (i to ord) også..

8420323[/snapback]

Kjøpte den jeg. :thumbup:

Bright Eyes - Lover I dont have to love

Indie på sitt beste. :wee: Conor har så ufattelig deilig stemme.

8422015[/snapback]

Kjøpte den også. :thumbup:

My Midnight Creeps - Don't Let'em Bring You Down

Bandet besterår av Madrugadagitarist Robert Burås (Vokal) og Riccochetsgitarist Alex Kloster-Jensen. Dystre stemninger, tøffe riff. Plata Histamin som denne låta er tatt ifra, er muligens min favoritt hittill i år.

8422104[/snapback]

Nådde ikke helt opp desverre. De hadde ellers en lang albumversjon som man ikke kunne kjøpe løst, og en kort singleversjon som man kunne. Takk for tipset.

Siden min forrige anbefaling ikke nådde opp så får jeg foreslå noe annet. Denne gangen blir det norske Motorpsycho med den herlige sangen Before The Flood fra albumet Black Hole/Black Canvas.

8423699[/snapback]

Når vi først er inne på Motorpsycho må jeg anbefale "No Evil". Kjempesang. Digger riffet og vokalen, og hele stemningen i sangen. Har ikke hørt igjennom albumet enda, men den sangen er herlig.

8424047[/snapback]

De hadde noen Motorpsycho-låter på iTunes, men ingen av de to dere foreslår, desverre.

Lenke til kommentar
De hadde noen Motorpsycho-låter på iTunes, men ingen av de to dere foreslår, desverre.

8425820[/snapback]

Rart, vet hvertfall at det albumet ligger på den amerikanske delen av butikken. Merkelig at det ikke skal ligge på den norske delen også.

Når vi først er inne på Motorpsycho må jeg anbefale "No Evil". Kjempesang. Digger riffet og vokalen, og hele stemningen i sangen. Har ikke hørt igjennom albumet enda, men den sangen er herlig.

8424047[/snapback]

Enig at det er en kjempe sang, og jeg anbefaler deg å høre gjennom hele albumet. Selv syns jeg ikke det var så fantastiskt med en gang, men det har virkelig vokst seg. Det er nå ett av mine favoritt album.

Lenke til kommentar

Har alt for mye å anbefale, let alone fra last.fm...

men aller heldt vil jeg anbefale denne låta som har vært i mine mp3 spillere i over 3 år nå.

Megadeth - 99 Ways To Die

Denne sangen har alltid vært min top favoritt.

Her gir det en ultimat god trøkk som bare Megadeth kan servere. Dette gir en god essens av Speed Metal som stuper sammen i Hard Rock til en balladefyllt refreng. Teksten i 99 Ways To Die handler om økt amerikas barn og ungdoms selvmord ved hjelp av skytevåpen (som også er et tegn i Bowling for Columbine).

Men kort sagt: Sangen ganske fengende og spesiell i Megadeth stil. Absolutt verdt å sjekke ut, mener jeg.

Endret av Steinvakt
Lenke til kommentar

(Youtube-klippet er en akustisk versjon utført av Pete Doherty etter at The Libertines ble oppløst)

En helt fantastisk fin liten låt om skrantende kjærlighet og/eller vennskap.

And all the memories of the pubs

and the clubs and the drugs and the tubs

we shared together,

Will stay with me forever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...