Gå til innhold

Utfordring: Dine favoritter på min iPod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jo hardbarka Iron Maiden - fan, og synes absolutt "Rime of the Ancient Mariner" er en låt alle burde ha hørt. Etter min mening, kanskje den beste låten fra Maiden, noen sinne. En soleklar favoritt.

Nå er kanskje faren for at noen har anbefalt deg denne overhengende stor, men jeg trår til allikevel.

Endret av Ladern
Lenke til kommentar
Jeg er jo hardbarka Iron Maiden - fan, og synes absolutt "Rime of the Ancient Mariner" er en låt alle burde ha hørt. Etter min mening, kanskje den beste låten fra Maiden, noen sinne. En soleklar favoritt.

8182305[/snapback]

Jeg er desverre ikke hardbarka Iron Maiden-fan, og denne traff heller ikke helt hos meg. Men takk for tipset.

Geir :)

Lenke til kommentar
Paatos - Téa

Rolig, stemningsfull og med en oppbygning som burde framkalle full ståpels hos de fleste. :)

6752073[/snapback]

De hadde bare ett album av dem på iTunes: Silence of another kind. Og der var ikke den låta med.

Geir :)

6752284[/snapback]

Nå har Tea kommet med på iTunes! Fetch!

Lenke til kommentar

Kool & The Gang - Rhyme Tyme People, denne finner du på iTunes.

Kool & The Gang står jo bak noen velkjente slagere som "Ladies night" og "Celebration". Du har garantert hørt de før. Kjøpte en cd av de for noen dager siden, og dette er helt fantastisk tøft! R&B/soul/funk/disco. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...