tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Og hip-hop er en horisont jeg allerede besøkte for 20-30 år siden. Geir 6015352[/snapback] Jeg er ikke helt sikker på hva dette betyr. Mener du at du har hørt det som man kan høre i hip hop, eller at hip hop var noe du vokste ifra? 6015459[/snapback] At det var noe jeg vokste fra, desverre. Det kan jeg ikke gjøre mye med. Og mye av dagens hip-hop synes jeg er "easy listening" i beat og klanger i forhold til den gangen. Men jeg er kanskje bare farget av MTV og andre pop-kanalers vinkling på det. Edit: Sånt som dette var det jeg hørte på: Funk you eller Who Do You Think Your Funkin' With?. Men som sagt har jeg nok rett og slett vokst fra det. Geir Endret 30. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
goggen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Eskobar feat. Heather Nova - Someone New Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Da er det min tur igjen. Aerosmith - Nine lives. Absolutt favoritt aerosmith låta mi. Har klasse som få. 6015355[/snapback] Den nådde ikke opp, desverre. Mainstream heavy har jeg nok overdoset på i årenes løp. Geir Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Og mye av dagens hip-hop synes jeg er "easy listening" i beat og klanger i forhold til den gangen. Men jeg er kanskje bare farget av MTV og andre pop-kanalers vinkling på det. Geir 6015509[/snapback] Ok, så prøv Clouddead - Rifle Eyes. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Og mye av dagens hip-hop synes jeg er "easy listening" i beat og klanger i forhold til den gangen. Men jeg er kanskje bare farget av MTV og andre pop-kanalers vinkling på det. Geir 6015509[/snapback] Ok, så prøv Clouddead - Rifle Eyes. 6015550[/snapback] Det kan vel knapt kalles hiphop, men det er en stilig låt. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva skal man kalle det da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Eskobar feat. Heather Nova - Someone New 6015518[/snapback] Den kjøpte jeg. Vær gjerne snille og si litt om artistene. Spesielt om sånne som dette som det ikke er sikkert at jeg har hørt om før... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Ok, så prøv Clouddead - Rifle Eyes. 6015550[/snapback] Det kan vel knapt kalles hiphop, men det er en stilig låt. 6015579[/snapback] Den diskusjonen kan dere ta i en annen tråd, er dere snille... Geir Endret 30. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Ok, så prøv Clouddead - Rifle Eyes. 6015550[/snapback] Nå må du ikke bli lei deg, men den funket ikke for meg heller... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hurra, vi har et stort jubileum. Jeg har nettopp kjøpt den 50. låta dere har anbefalt! Noen har blitt spilt oftere enn andre, men i all hovedsak er det 400 vel anvendte kroner. Keep 'em coming! Geir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva med Brad Paisley and Allison Krauss - Whiskey Lullaby? Nydelig låt jeg bare kan anbefale. 6015287[/snapback] Den får en sjanse. Er ikke så begeistret for "seig" country, men denne var vakker. Og så spiller han smakfult på gitaren den godeste Paisley. Som Telecaster-fan skal jeg gi ham det. Geir 6015467[/snapback] En meget smakfull låt akkurat det der ja. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Belle and Sebastian - Beautiful.. Jeg elsker den sangen Veldig enkel og lett fengende sang.. Nydelig parti i midten med en trompetsolo.. En av de bedre fra Belle and Sebastian etter min mening Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Belle and Sebastian - Beautiful..Jeg elsker den sangen Veldig enkel og lett fengende sang.. Nydelig parti i midten med en trompetsolo.. En av de bedre fra Belle and Sebastian etter min mening 6016704[/snapback] De har en god del av dem på iTunes, men desverre ikke akkurat den låta... Geir Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 det meste fra coldplay Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 det meste fra coldplay 6017311[/snapback] Les førsteposten, er dere snille... Geir Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Keane - Bend and Break Du har hørt om Keane? Jeg er en sucker for piano, og når instrumentet brukes så spenstig som det denne gjengen gjør, da er jeg solgt. På tilbud. Albumet "Hopes and Fears" er en ren popfest fra begynnelse til slutt, men som en god introduksjon foreslår jeg altså låta "Bend and Break". Uten at jeg egentlig kan forklare helt hvorfor, det bare svinger og trøkker og groover så bra av denne gjengen. Musikk skal ikke beskrives, den skal oppleves. Så, værs'god. Jeg kommer i gla'humør av denne låta! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Artist: Enrico Caruso (italiensk opera tenor (1873–1921)) Sang: "La Danza" (helst ikke remastra utgaven med Vienna Radio Orchestra) eller megaklassikeren "Vesti la giubba" (His 1902 recording of Vesti la giubba from Leoncavallo's Pagliacci (Clowns) was the world's first gramophone record to sell a million copies.) Hvorfor?: Kuleste tenoren ever? Endret 30. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Belle and Sebastian - Beautiful..Jeg elsker den sangen Veldig enkel og lett fengende sang.. Nydelig parti i midten med en trompetsolo.. En av de bedre fra Belle and Sebastian etter min mening 6016704[/snapback] De har en god del av dem på iTunes, men desverre ikke akkurat den låta... Geir 6016914[/snapback] Ok.. Hvis du er interessert, finnes den på MSN Music. http://sib1.od2.com/common/framework.aspx?shid=0747002E.. Bare søk der så finner du den.. Koster 8 kr å laste ned, 20 øre å lytte til Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kaizers Orchestra - Christiania En genial balade (kan vel kalles det?) om Christiania i København. Den er avslappende og utrolig vakker. Anbefaler versjonen som er på cd'en: Live at Vega. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Keane - Bend and Break 6017577[/snapback] Den kjøpte jeg! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå