Gjakmarrja Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Dette er min favoritt låt: Queens of the stone age - No one knows Edit: Jeg vet ikke så mye om musikk så klarer egentlig ikke å gi en god begrunnelse for hvorfor jeg liker den, jeg syntes bare den er veldig bra. Endret 25. april 2006 av chills Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Gnarls Barkley - Crazy Veldig fengende låt, skikkelig "bli-glad-sang" Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Siden formålet er å utvide min musikalske horisont, skal jeg gi den en sjanse. Kjøpt! 5983688[/snapback] Jeg er nysgjerrig: Hva synes du? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg er nysgjerrig: Hva synes du? 5984979[/snapback] Fine klanger, men blir kanskje litt monotont for meg i lengden... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Hei, jeg annbefaler Danko Jones - Lovercall Edit: Må bare få sagt at etter den lista i første post har du en utrolig god musikk smak! Digger flere av bandene du har der! 5983754[/snapback] Ga den en sjanse. Men tror det holder med små doser. Det var en viss selvironi i den låta som hørtes ut til å mangle i en del av de andre, og da ble du fort dusinvare riff-musikk. Kjøpt! Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Du har glemt Tracy Chapman - Fast CarHvis du ikke har den på iPod'en din enda, så er den kjekk å ha hvis du liker litt roligere sanger, og sitter å slapper av el.lignende.. Digg sang, rett og slett.. 5983782[/snapback] Tracy Chapman er en gammel favoritt. Har den alt. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Red Hot Chilipeppers - Dani California 5983790[/snapback] Den kjøpte jeg! Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 De har Johnny Cash sin cover av sangen, men den er ikke like bra som originalen. 5983793[/snapback] Hvis Johnny Cash har gjort den er det ikke utenkelig at den ville falle i smak også i originalversjon. (Men jeg fant ikke Cash-versjonen heller i farten. Post gjerne en link.) Geir Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du burde sjekke ut Sonic Youth - New Hampshire eller Sonic Youth - Stones fra Sonic Nurse skiva. Sonic Youth i mine ører er kanskje verdens råeste indie band. litt mer info: http://www.sonicyouth.com/ http://www.sonicyouth.com/nurse/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Queens of the stone age - No one knows 5983796[/snapback] Nådde ikke helt opp desverre. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Gnarls Barkley - Crazy Veldig fengende låt, skikkelig "bli-glad-sang" 5983824[/snapback] Retro-feel. Den skal få en sjanse. Kjekt å minnes gamle dager og de store soulartistene igjen. Kjøpt! Geir Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Basshunter - Botten Anna. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skudd i blinde: Stonebridge- Put 'Em High Genial sang som egner seg til både hverdag og fest Hvis du digger låta, har du en god tid i møte Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Du burde sjekke ut Sonic Youth - New Hampshire eller Sonic Youth - Stones fra Sonic Nurse skiva. Sonic Youth i mine ører er kanskje verdens råeste indie band. 5985287[/snapback] Litt usikker. Hvis de er sånn som klippene (bare instrumentale) hele veien igjennom kan det fort bli litt monotont. Men jeg hørte det var noe vokal på noen av de andre låtene, har disse to også det? Geir Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du burde sjekke ut Sonic Youth - New Hampshire eller Sonic Youth - Stones fra Sonic Nurse skiva. Sonic Youth i mine ører er kanskje verdens råeste indie band. 5985287[/snapback] Litt usikker. Hvis de er sånn som klippene (bare instrumentale) hele veien igjennom kan det fort bli litt monotont. Men jeg hørte det var noe vokal på noen av de andre låtene, har disse to også det? Geir 5985349[/snapback] Yupp, begge låtene har vokal men dem er lenger ut i sangen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Basshunter - Botten Anna. 5985313[/snapback] Den fant jeg ikke. Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Basshunter - Botten Anna. 5985313[/snapback] Den fant jeg ikke. Geir 5985357[/snapback] Flaks. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Flaks And now for something completely similar (?); Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down er herlig. Pop/rock fra England. Endret 25. april 2006 av Eksos Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det var forøvrig et blindskudd. Kan du gi meg en kort innføring i musikksmaken din? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Skudd i blinde:Stonebridge- Put 'Em High Genial sang som egner seg til både hverdag og fest Hvis du digger låta, har du en god tid i møte 5985331[/snapback] Hørte på alle sangene og fant mer retro-klanger. Men jeg ble litt usikker på hvilke(n) av dem jeg likte best. Kan nok godt hende jeg gir en av dem en sjanse. Hvis klippet på iTunes var representativt er jeg ikke sikker på om det blir "Put 'Em High"... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå