Gå til innhold

Utfordring: Dine favoritter på min iPod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg annbefaler Danko Jones - Lovercall

Edit: Må bare få sagt at etter den lista i første post har du en utrolig god musikk smak! Digger flere av bandene du har der!  ;)

5983754[/snapback]

Ga den en sjanse. Men tror det holder med små doser. Det var en viss selvironi i den låta som hørtes ut til å mangle i en del av de andre, og da ble du fort dusinvare riff-musikk.

Kjøpt! :thumbup:

Geir :)

Lenke til kommentar
Du burde sjekke ut Sonic Youth - New Hampshire eller Sonic Youth - Stones fra Sonic Nurse skiva. Sonic Youth i mine ører er kanskje verdens råeste indie band.

5985287[/snapback]

Litt usikker. Hvis de er sånn som klippene (bare instrumentale) hele veien igjennom kan det fort bli litt monotont. Men jeg hørte det var noe vokal på noen av de andre låtene, har disse to også det?

Lenke til kommentar
Du burde sjekke ut Sonic Youth - New Hampshire eller Sonic Youth - Stones fra Sonic Nurse skiva. Sonic Youth i mine ører er kanskje verdens råeste indie band.

5985287[/snapback]

Litt usikker. Hvis de er sånn som klippene (bare instrumentale) hele veien igjennom kan det fort bli litt monotont. Men jeg hørte det var noe vokal på noen av de andre låtene, har disse to også det?

5985349[/snapback]

Yupp, begge låtene har vokal men dem er lenger ut i sangen.

Lenke til kommentar
Skudd i blinde:

Stonebridge- Put 'Em High

Genial sang som egner seg til både hverdag og fest :w00t:

Hvis du digger låta, har du en god tid i møte :thumbup:

5985331[/snapback]

Hørte på alle sangene og fant mer retro-klanger. Men jeg ble litt usikker på hvilke(n) av dem jeg likte best. Kan nok godt hende jeg gir en av dem en sjanse. Hvis klippet på iTunes var representativt er jeg ikke sikker på om det blir "Put 'Em High"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...