Sir Zu Zwat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Se om du liker The Frames - Finally. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Du kan jo ta en titt på en av sangene fra den nye utgivelsen til Ihsahn. Favoritten min her er "Called by the Fire" og den er ganske rolig og behagelig av seg. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Muse - Citizen Erased. Live-versjonen fra Hullabaloo Soundtrack er også svært bra. Begynner smårockete og avslutter rolig. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ikke vet jeg hvor bredt utvalget er på iTunes, men ingen ipod bør være uten Aphex Twin - Alberto Balsam. Ihvertfall ikke i dag. Dette er ambient/techno, type nydelig. Det som er fantastisk med den er at den former seg etter ditt eget behov - den kan være avslappende, fengende, melankolsk, glad, og så videre. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Pain of Salvation - Imago (Homines Partus) Litt anerledes enn de pleier å spille, men jeg liker den sangen veldig godt. Fotjener absolutt en plass på iPod-en din! Pain of salvation spiller vanligvis progressive rock, men som sagt er denne sangen litt anerledes. Vil også anbefale at du sjekker ut flere Pain of Salvation sanger! Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 I Will Follow - U2 Utrolig bra rock-låt. En av de beste til U2. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Sway - Hype Boys Fåes på iTunes. Endret 24. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg trodde nesten dere hadde sluppet opp for forslag nå, og at tråden var i ferd med å sovne hen. Men så lenge dere gidder å foreslå noe, er jeg takknemlig. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Se om du liker The Frames - Finally. 5922690[/snapback] Ja, den synes jeg var småpen. Kjøpt! Geir Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bonnie Prince Billy: I see a Darkness Fantastisk sang og plate. Trist og vakkert. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Du kan jo ta en titt på en av sangene fra den nye utgivelsen til Ihsahn. Favoritten min her er "Called by the Fire" og den er ganske rolig og behagelig av seg. 5925271[/snapback] Muse - Citizen Erased. Live-versjonen fra Hullabaloo Soundtrack er også svært bra. Begynner smårockete og avslutter rolig. 5980300[/snapback] Fant ingen av disse, desverre. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ikke vet jeg hvor bredt utvalget er på iTunes, men ingen ipod bør være uten Aphex Twin - Alberto Balsam. Ihvertfall ikke i dag.Dette er ambient/techno, type nydelig. Det som er fantastisk med den er at den former seg etter ditt eget behov - den kan være avslappende, fengende, melankolsk, glad, og så videre. 5981152[/snapback] Siden formålet er å utvide min musikalske horisont, skal jeg gi den en sjanse. Kjøpt! Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Pain of Salvation - Imago (Homines Partus) Litt anerledes enn de pleier å spille, men jeg liker den sangen veldig godt. Fotjener absolutt en plass på iPod-en din! Pain of salvation spiller vanligvis progressive rock, men som sagt er denne sangen litt anerledes. Vil også anbefale at du sjekker ut flere Pain of Salvation sanger! 5981524[/snapback] Fant ikke dem på iTunes, desverre. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Sway - Hype Boys Fåes på iTunes. 5981897[/snapback] Fascinerende ordartisteri, men ikke min greie, desverre. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 I Will Follow - U2 Utrolig bra rock-låt. En av de beste til U2. 5981775[/snapback] Har den. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Bonnie Prince Billy: I see a Darkness Fantastisk sang og plate. Trist og vakkert. 5983676[/snapback] Hadde de ikke, desverre. OBS, alle sammen: Det er lov å poste linker til steder hvor man kan høre musikken, hvis man vet at den finnes et sted. Jeg har desverre ikke tid til å lete så mye selv. (Men vennligst unngå piratkopier, det vil ikke bli godtatt!) Det kan også hende at jeg har oversette dem eller skrevet feil på iTunes når jeg søkte, så protester gjerne hvis dere mener de er der allikevel. Geir Lenke til kommentar
maxM Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hei, jeg annbefaler Danko Jones - Lovercall Danko Jones lyder delvis som Rage Against the Machine bare lit mindre krevende riff. Tekstene (spes. Lovercall) er en historie så det er alltid morsomt og høre på teksten. Refrenget i sangen er utrolig fengende, jeg gikk rundt og sang høyt etter og ha hørt sangen bare etter par ganger. Her kan du høre starten av sangen Annbefales på det sterkteste! Edit: Må bare få sagt at etter den lista i første post har du en utrolig god musikk smak! Digger flere av bandene du har der! Endret 25. april 2006 av maxM Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du har glemt Tracy Chapman - Fast Car Hvis du ikke har den på iPod'en din enda, så er den kjekk å ha hvis du liker litt roligere sanger, og sitter å slapper av el.lignende.. Digg sang, rett og slett.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Siden det ikke er "lov" til 2 sanger på 1 post, skriver jeg en til. Red Hot Chilipeppers - Dani California Bra og "oppkvikkende" sang, på en måte.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bonnie Prince Billy: I see a Darkness Fantastisk sang og plate. Trist og vakkert. 5983676[/snapback] Hadde de ikke, desverre. OBS, alle sammen: Det er lov å poste linker til steder hvor man kan høre musikken, hvis man vet at den finnes et sted. Jeg har desverre ikke tid til å lete så mye selv. (Men vennligst unngå piratkopier, det vil ikke bli godtatt!) Det kan også hende at jeg har oversette dem eller skrevet feil på iTunes når jeg søkte, så protester gjerne hvis dere mener de er der allikevel. Geir 5983732[/snapback] De har Johnny Cash sin cover av sangen, men den er ikke like bra som originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå