icer Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Staind - Far Away Endret 14. april 2006 av icer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Synes "My Twin" av Katatonia er kjempefin 5915289[/snapback] Den var fin, men ikke helt i min gate. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg liker Frou Frou er kjempegodt! Imogen Heap som er vokalisten har en veldig kul stemme. Hun har også noen bra sanger som soloartist. Jeg anbefaler sangen Let Go (av Frou Frou). 5915563[/snapback] Den likte jeg godt. Desverre har den bare i den amerikanske iTunes-webshop'en, ikke den norske. Og i den amerikanske får man ikke handle fra Norge tror jeg. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Good evenin' Må få begynne med å si at dette var en temmelig glimrende tråd... Takk, den har vært en suksess. Det jeg dog finner en smule indignerende er at du "kjeftet" litt på en stakkar som anbefalte en låt som ikke var hans ubestritte favoritt pga. dette gikk imot dine "retningslinjer" (ref: post 1)... Jeg kjeftet da ikke. Jeg bare påpekte at om man skulle følge reglene var det folks favoritter jeg ønsket meg. Dette for - som sagt tidligere i tråden - at ikke 100 mennesker skal dumpe playlisten sin inn i en post og si "Alle disse burde du i hvert fall ha". Det hadde ødelagt tråden, både for meg (jeg hadde ikke klart å rekke over en brøkdel) og for de andre som har utbytte av den. Satrucci_ er nå heller ikke en stakkar, han tok sikkert poenget uten å bli såra og vonbroten. Mitt problem er at du diskvalifiserer alt favorittmateriellet mitt innledningsvis med å si at du har "kontroll på legendene"; LedZep, Floyd, Beatles, Young, Waits og gjengen... Tør påstå at 95% av favorittmusikken ligger ned den gata! (Ihvertfall av nyere dato; er jo mye bra blant Vivaldi & Co også ) Ja, jeg gjør jo det. Mitt favorittmateriale også. Men det var jo formålet med tråden, å utvide min musikalske horisont. Og din, tydeligvis. Men, jeg har gravd litt i sjela, og beveger meg med dette litt utover mot avgrunnen, fyller lungene med CO2-befestet luft og harker opp følgende: Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light ihvertfall 5915940[/snapback] Jeg hadde "Bat out of hell" den gangen den kom ut i 1977. Mye fordi Roy Bittan spilte piano på den (og Todd Rundgren spilte gitar). Den har nok ikke helt samme sjarmen om jeg hører på den idag, så jeg tror jeg heller skal huske den som den var. Geir Endret 14. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Beck-Were its AtBetter than ezra - Good Red hot chillipeppers- Under the bridge Fin låt i skikkelig Red hot stil. Vokalen er genial 5916048[/snapback] RHCP-låta har jeg alt. Den andre nådde ikke helt opp... Takk for forslaget. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vel vel.. Da prøver man på nytt! Johnny Winter - Don't Take Advantage of Me Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Du har sikkert en del sanger av dem fra før, men vil anbefale Dream Theater og System of a Down på det sterkeste. Sjekk spesielt ut System of a Down - Spiders og Dream Theater - Under a Glass Moon EDIT: Har ikke iTunes selv så vet ikke om de finnes der 5918464[/snapback] Dream Theater-låta hadde de ikke. Men de har blitt foreslått før (andre låter) uten at de har nådd opp, så det spørs vel om denne hadde klart seg noe bedre. System of a Down har jeg som nevnt i en tidligere post fått en smule overdose av. Desverre. Geir Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 aktuell musikk: Damian Jr. Gong Marley - There For You Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jan Eggum - Du kjenner ikkje meg. Finnes på iTunes Music Store — kan kjøpes separat eller så finner du den på «Ekte Eggum». 5919116[/snapback] Jeg bor i Bergen, Eggum har jeg kontroll på. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Staind - Far Away 5919833[/snapback] Den låta hadde de ikke. Men det de hadde på iTunes var nok litt tungt for meg... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Vel vel.. Da prøver man på nytt! Johnny Winter - Don't Take Advantage of Me 5920642[/snapback] Johnny Winter er en gammel favoritt. Takk for påminnelsen. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 aktuell musikk:Damian Jr. Gong Marley - There For You 5920651[/snapback] Den hadde de desverre ikke på iTunes. Geir Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 aktuell musikk:Damian Jr. Gong Marley - There For You 5920651[/snapback] Den hadde de desverre ikke på iTunes. Geir 5920710[/snapback] typen vinner 2 Grammy Awards og de har han ikke på iTunes? (eller har de bare hele skiva? som forøvrig er heller middelmådig, sangen jeg tipser om er helt nydelig) http://www.worldmusiccentral.org/article.p...060210063956447 her står det at musikken er tilgjengelig på itunes i allefall: http://www.damianmarleymusic.com/music_jamrock.html Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Og, det viser seg at de har den på iTunes i USA, men ikke i Norge. Antagelig noen problemer med rettighetene i ulike land. Det er ikke iTunes sin feil, det er plateselskapene og ulike rettighetshavere som ikke alltid vil eller kan... Geir Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Nickelback- Leader of men Hardrock på sitt beste! Vokalisten har ei nydelig stemme som både kan vera rolig, sint og rocka. Altså,han har god kontroll på stemma. Nydelig sang som du burde høra på. Endret 14. april 2006 av Bø;) Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Nickelback- Savin' me Også ein litt roligare sang. Denna e også heilt nydelig. Noko alle Nickelbacks sanger er.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hmm.. Kanskje dette er av interesse? Meat Puppets - Aurora Borealis ? 5909684[/snapback] De hadde bare "Golden lies" og "Live" på iTunes. Den låta er kanskje fra et annet album...? Geir 5910336[/snapback] Jeg har sjekket på forhånd. Sangen er der. Edit: det er en sang ja. Endret 14. april 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Du hadde rett. Søkefunksjonen i iTunes spilte meg et puss... Men jeg falt ikke helt for den, desverre... Geir Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Pink Floyd - Wish You Were Here. Men den har du sikkert. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Pink Floyd - Wish You Were Here. Men den har du sikkert. 5922184[/snapback] Ja. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå