Gå til innhold

Utfordring: Dine favoritter på min iPod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel andre gang i dag, men jeg må likevel få lov til å anbefale

Patrick Park - Something Pretty

Min absolutte favorittsang for tida.

De hadde bare "Under det unminding skies" av ham. Men det hørtes forsåvidt bra ut.

Eller så kan jeg anbefale Finley Quaye - Dice. Sikkert hørt den før, men det er en veldig fin sang.

5899650[/snapback]

Den kjøpte jeg. :thumbup:

Geir :)

Lenke til kommentar
Grand Funk Railroad - Were An American Band

kul og groovy rocke låt fra 70(?) tallet

5899778[/snapback]

Husker godt Grand Funk, men de vare ikke mine favoritter desverre. American Band var vel den beste låta de ga ut, produsert av Todd Rundgren om jeg ikke husker feil.

Et morsomt gjenhør, men de blir ikke mine favoritter 33 år etterpå heller...

Lenke til kommentar

Xploding Plastix - Dizzy Blond.

Utrolig bra jass/techno alt mulig smelting som det bare oser av egentlig. Xploding Plastix - Dizzy Blond er vel en slags amiga/atari-musikk som får nostalgien til å ta deg bort i drømmeland og man går i en verden der man ser og opplever ting...en reise rett og slett. Er absolutt å anbefale, både sangen og resten av bandet.

Mr. Crowley og andre, les reglene på første post.

Edit, om det ligger tilgjengelig på itunes vet jeg ikke, men hvis det er så bør du skjekke det ut :)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå Calexico - Roka

Det er fra albumet Garden Ruin, vis jeg ikke husker helt feil så foreslo Haltan en annen sang ganske tidlig i denne tråden fra samme band (eller var det artist?), så jeg bekalger vis du ikke liker dette bandet eller allerede har sangen/albumet.

Lenke til kommentar
Jeg vil foreslå Calexico - Roka

5901383[/snapback]

Jeg kjøpte den låten Haltan foreslo. Men denne nådde ikke helt opp. Fin låt, men skal jeg kjøpe fler av samme artist/band må det være noe jeg liker spesielt godt.

5902544[/snapback]

Vet ikke helt om du har vært på Hjemmesiden deres, men der kan du hverfall høre tre av sangene deres gratis, bare synd det ikke er de beste. Er bedre enn og bare høre 30 sekunder på iTunes.

Lenke til kommentar

Synd den ikke nådde helt opp for deg. Da kan jeg anbefale en annen sang.

Five For Fighting - Superman. Vet ikke helt hva jeg skal si om sangen, den er fin og rolig den også, brukes i Smallville noen ganger tror jeg. Ble ganske overrasket over meg selv da jeg likte denne sangen, hører vanligvis ikke på sanger av denne typen.

Lenke til kommentar

Godt mulig du har denne fra før, men Hemorrhage - FUEL. Hvorfor? Jeg så at en fyr som deltok i American Idol opptrådde med den, og følte for å høre mer. Og utrolig nok hadde jeg den fra før, det betyr kanskje at underbevisstheten min har gjort noe som jeg ikke har fått med meg. Nå er ikke jeg ekspert på å lese popularitetsmåler hos Itunes Music Store, men den er i allefall på fullt.

OT: TomFu :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...